خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » وضعیت رسیدگی به پرونده جذب اساتید در ۲ سال گذشته

وضعیت رسیدگی به پرونده جذب اساتید در ۲ سال گذشته

پرونده های تایید شده و تایید نشده در دانشگاه و مرکز جذب اعضای هیات علمی از شهریور ۹۴ تا شهریور ۹۶ بررسی شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس بررسی های صورت گرفته، طی دو سال گذشته، ۱۴۱ هزار و ۵۰۰ پرونده توسط دانشگاه ها ارایه شده که ۷۱ هزار و ۱۰۰ پرونده طی این دو سال در دانشگاه ها بررسی شده، ۷۰ هزار و ۴۰۰ پرونده جذب در دست بررسی هستند، یک هزار و ۱۰۰ پرونده در اولویت قرارگرفته و ۷۰ هزار پرونده در اولویت قرار نگرفته است.

براساس آمارهای ارائه شده، ۸ درصد پرونده ها به کل پرونده ها در اولویت قرار گرفته و ۴۹.۷ درصد پرونده های مذکور به کل پرونده ها در اولویت قرار نگرفته است. درصد پرونده های در دست بررسی ۴۹.۵ درصد است.

محل تعداد کل پرونده ها پرونده های بررسی شده پرونده های در دست بررسی در اولویت قرار گرفت در اولویت قرار نگرفت درصد پرونده های در اولویت قرار گرفته به کل پرونده ها درصد پرونده های در اولویت قرار نگرفته به کل پرونده ها درصد پرونده های در دست بررسی
دانشگاه ۱۴۱۵۰۰ ۷۱۱۰۰ ۷۰۴۰۰ ۱۱۰۰ ۷۰۰۰۰ ۰.۸ ۴۹.۷ ۴۹.۵
مرکز جذب ۱۱۰۰ ۸۴۳ ۲۵۷ ۸۳۰ ۱۳ ۷۵.۵ ۱.۲ ۲۳.۳

همچنین براساس مقایسه صورت گرفته طی این دوسال، یک هزار و ۱۰۰ پرونده به مرکز جذب ارایه شده، ۸۴۳ پرونده بررسی شده، ۲۵۷ پرونده در دست بررسی است. همچنین ۸۳۰ پرونده در اولویت قرار گرفته و ۱۳ پرونده در اولویت قرار نگرفته است.

۷۵.۵ درصد پرونده های مرکز جذب طی این دوسال نسبت به کل پرونده ها در الویت قرار گرفته و ۱.۲ درصد پرونده ها در اولویت قرار نگرفته همچنین ۲۳.۳ درصد پرونده ها در دست بررسی است.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

یک دیدگاه

  1. سلام متاسفانه به پرونده من که اصلا رسیدگی نشده … در فراخوان بهمن ۹۵ دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام نیاز کرده بود برا ارشد طراحی پارچه و لباس …. ۴۰ نفر استان فارس … اما هیچ اتفاقی نیفتاده تا بحال و هیچ خبری از دعوت به مصاحبه نیست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *