خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » اعلام شرایط دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب اعضای هیأت علمی جدید

اعلام شرایط دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب اعضای هیأت علمی جدید

مدیر کل امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اعلام کرد: جز در موارد خاص یا استان‌های غیر برخوردار، استخدام هیأت علمی جدید در حال تحصیل در مقطع دکتری متوقف شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد بوشهر، دکتر علیرضا وحیدی در جلسه هیأت اجرایی جذب استان بوشهر، گفت: موضع دانشگاه در فرآیند جذب اعضای جدید هیأت علمی، تبدیل وضعیت و ارتقای آنان کاملاً مشخص است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سیاست‌ کاری دانشگاه در فرآیند جذب اعضای هیأت علمی متناسب با نیاز کشور تغییر کرده است، اظهار داشت: سال‌های گذشته با توجه به نیاز کشور در توسعه تحصیلات تکمیلی، در اکثر فراخوان‌ها، واحدها و مراکز دانشگاهی مجاز به استخدام هیأت علمی جدید در حال تحصیل در مقطع دکتری بودند.

وی افزود: اکنون با اهتمام دانشگاه به مبحث کیفی‌سازی و بهره‌گیری از توان کامل اعضا هیأت علمی، این روند جز در موارد خاص یا استان‌های غیر برخوردار با نسبت ضعیف استاد به دانشجو متوقف شده است.

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه افراد متقاضی جذب در دانشگاه آزاد اسلامی باید همه شروط و ضوابط لازم را دارا باشند، اظهار داشت: نخستین و مهمترین شرط در این روند، شرکت در فراخوان های رسمی جذب عضو هیأت علمی خواهد بود.

وی ادامه داد: متقاضیان پس از شرکت در فراخوان و انجام مصاحبه های علمی و عمومی، با موافقت هیأت اجرایی جذب در استان‌ها به استخدام دانشگاه آزاد اسلامی در خواهند آمد.

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین هدف دانشگاه از اعلام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی جدید، تکیه بر مبحث کیفی‌سازی است، گفت: بداخلاقی‌ها، ملاحظات شخصی و مراودات خارج از عرف در فرآیند جذب اعضای هیأت علمی در دراز مدت موجب بی انضباطی و اختلال در پیشبرد اهداف عالی دانشگاه می‌شود.

دکتر وحیدی درباره آن دسته از متقاضیان که واجد شرایط همه شروط هستند، اما به علت کندی در روند جذب با عدم نیاز واحد مواجه شده اند، تصریح کرد: هیأت اجرایی جذب استان ها با توجه به قوانین، متعهد به جایابی این افراد در دیگر واحدها و مراکز دانشگاهی استان خواهند بود.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۶ دیدگاه

  1. خواهشا به متولدین سال ۵۸ که بین زمین و هوا معلقند و استخدام نمی شوند توجه کنید .خواهش می کنم سن استخدام را کمی بالا ببرید.التماس می کنم رشته زبان و ادبیات فا سی در مقطع ارشد و دکتری را دریابید .من به خاطر گمبود بودجه به علت قرار دادی بودن بعد از ۱۰ سال تعدیل شدم .اخر من به کی شکایت کنم؟

  2. سلام.باز هم دریا به متولدین ۵۸ ۵۹ ۶۰ رسید دریا خشکید.حالا استخدام دانشجوی دکتری ندارید.پس ما کی جذب بشیم؟

  3. دوست عزیز دانشگاه آزاد برای جذب هیئت علمی از متقاضیان پول نمی گیره، اما صحیح می فرمایید. کلا فراخوان های که دادن بدون جواب مونده

  4. دقیقا همین اتفاق برای متقضیان دانشگاه آزاد اصفهان افتاده و در جواب درخواست های مکرر متقضیان فقط عنوان میکنند بزودی به مصاحبه دعوت خواهید شد یکساله که سر کاریم.

  5. دانشگاه آزاد جذب نمی کنه فقط برای ظاهرنمایی فراخوان میزنه اگر جذبی هم صورت بگیره از قبل تعیین شده است. بی خودی دلخوش نباشید

  6. واحد علوم و تحقیقات تهران در بهمن پارسال برای بسیاری از رشته ها اعلام نیاز کرد، هنوز حتی مصاحبه هم انجام نشده و به نظر نمیرسه هیچ وقت هم این کار انجام بشه، فقط هدف جمع آوری پول از ما فارغ التحصیلان دکتری بیکار بود! متاسفم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *