خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » شروع دومین فراخوان جذب هیات علمی سال ۹۶ وزارت علوم از نیمه بهمن
زمان ثبت نام جذب هیات علمی بهمن 96 وزارت علوم

شروع دومین فراخوان جذب هیات علمی سال ۹۶ وزارت علوم از نیمه بهمن

نوزدهمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور وزارت علوم از ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۶ آغاز خواهد شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی، بنا بر اعلام مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم، نوزدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در بازه زمانی ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ لغایت ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ برگزار خواهد شد.

همچنین ببینید

دانشگاه علم و هنر

فراخوان جذب هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و هنر ۱۴۰۳

دانشگاه علم و هنر یزد از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان دانشگاه‌های دولتی (سه برابر ظرفیت) …

۷ دیدگاه

  1. سلام
    متاسفانه مراحل جذب بسیار طولانیو در بیشتر اوقات فاقد نتیجه است. من بشخصه در سه فراوخوان تا بحال شرکت کرده ام و هیچ نتیجه ای از این فراخوانها نگرفته ام.

  2. با سلام و خسته نباشید
    در چند سال اخیر به دلیل ادغام گرایش‌ها از طرف وزارت علوم و سهمیه اندک دانشگاه‌ها، متأسفانه اکثر فارغ‌التحصیلان دکتری به دلایل مختلفی جذب دانشگاه‌ها یا سازمان‌ها نشده‌اند. با توجه به مشکلات و سختی‌های مقطع تحصیلی دکتری و فشار بر خانواده‌های محترم که اکثراً از طبقات پایین و متوسط جامعه هستند، لطفاً در رفع محدودیت‌های جذب هیئت علمی توسط دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه‌های تازه تأسیس که نمی‌توانند مجوز ایجاد رشته جدید از طرف وزارت علوم دریافت نموده و هیئت علمی جذب کنند؛ بیشتر تلاش نموده و برای رفع مشکلات ما فارغ‌التحصیلان دکتری بیکار هر چه بیشتر کوشا باشید. ضمناً با توجه به بودجه دانشگاه‌ها در سال ۹۷ که اظهار امیدواری است و برای اینکه ما بیکاران که مدت‌های زیادی در انتظار کار هستیم، بیشتر از این دچار آسیب‌های اجتماعی و روانی نشویم؛ لطفا بین فراخوان‌های بهمن و شهریور، فراخوان دیگری هم اضافه شود مثلاً فراخوان اردیبهشت. امیدوارم وزیر علوم محترم و مسئولین مرکز جذب هیئت علمی، نظرات ما جمعی از فارغ التحصیلان را مورد توجه قرار داده و مشکلات ما بیکاران حل شود.
    با تشکر

  3. سلام
    بنظر فرایند جذب برای بسیاری از رشته های علوم انسانی, علوم پایه و کشاورزی به دلیل نبود دانشجو و عدم تمایل گروها برای جذب عضو جدید کاملا متوقف شده هر چند که یک سری اعلام نیاز های سوری از طرف گرو ها مطرح میشود و این رشته ها در دانشگاه پیام نور و ازاد هم در گروه رشته های بلک لیستی قرار گرفته و ممنوعیت جذب دارند. لذا هیچ گونه عزم جدی برای جذب وجود ندارد و این دلیل عدم دریافت پاسخ بعد از شرکت در چندین فراخوان است.

  4. بجای فراخوانها، بهتر است تعداد بیکاران دکتری ساماندهی شده و بر اساس آن برنامه ریزی شده و سپس دانشگاهها اعلام نیاز کنند همانند وزارت آموزش و پرورش که خودش تعداد معلمین مورد نیاز را از قبل اعلام می کند. متاسفانه بعد از فارغ التحصیلی با این همه سختی، باید سالیان زیادی در انتظار کار باشیم و این باعث بی انگیزگی می شود. از طرفی هم جذب هم اندک و هم روند جذب بسیار طولانی است.

  5. من هم تا گزینه مصاحبه در سایت رفتم…اما خبری از مصاحبه دانشگاه نشد…کسی هم جواب نمیده…شکایت هم کردم ..بی نتیجه…

  6. سلام من درفراخوان هجدهم شرکت کردم ..اما نتیجه ای اعلام نشده..فراخوان نوزدهم چه معنابی دلرد؟

  7. نتیجه فراخوان قبلی چی شد؟ مرتب فراخوان اعلام می شود برای دریافت وجه ثبت نام و اطلاعات متقاضیان ولی باز خوردی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *