خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تأکید وزیر علوم بر توانمندسازی اعضای هیأت علمی جوان

تأکید وزیر علوم بر توانمندسازی اعضای هیأت علمی جوان

وزیر علوم گفت: برای توانمندسازی اعضای هیأت علمی بویژه اعضای هیات علمی جوان برنامه ریزی کنیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، امروز سه شنبه در اجلاس رؤسای دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: اجرای جدی و دقیق طرح آمایش آموزش عالی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در دستور کار وزارت علوم قرار دارد.

وی، کیفی سازی آموزش عالی را هدف مهم طرح آمایش عنوان کرد و گفت: برای تحقق کیفی سازی آموزش عالی باید خدمات دانشگاه‌ها به صورت روزآمد و کیفی ارائه شود و برای توانمندسازی اعضای هیات علمی بویژه اعضای هیات علمی جوان برنامه ریزی کنیم.

وزیر علوم با تاکید بر عمل به تکالیفی که در اسناد بالادستی کشور برعهده وزارت علوم گذاشته شده است گفت: تحقق اهداف تعیین شده برای وزارت علوم نیازمند همکاری و هماهنگی مطلوب ستاد و بدنه آموزش عالی است و در همین راستا، به برگزاری نشست هم اندیشی با رؤسای دانشگاه‌های کشور ترتیب داده شده است.

وی افزود: برای تبادل نظر بهتر و ارائه فرصت کافی به رؤسای دانشگاه‌های کشور، این دانشگاه‌ها در چند گروه دسته بندی شده‌اند و نشست رؤسای دانشگاه‌های هر گروه به طور جداگانه برگزار می‌شود.

غلامی اظهار داشت: در این نشست‌ها، برنامه‌های اجرایی وزارت علوم و دانشگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و برای حل مسائل جاری، راهکار مناسب اتخاذ می‌شود.

وی افزود: برای کیفی سازی آموزش عالی تأمین برخی زیرساخت‌ها ضرورت دارد و در این راستا باید به تجهیز آزمایشگاه‌های علمی موجود و تأسیس آزمایشگاه‌های مرکزی اقدام کنیم.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

یک دیدگاه

  1. ای کاش وقتی مسئولین عزیز چنین نظراتی را مطرح می کنند راهکار و برنامه ای هم برای آن ارائه دهند. متاسفانه حرف بدون پشتوانه زدن جزو عادات بد مسئولین ما شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *