خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » فعالیت ۴۰۰۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه پیام نور
شرایط جذب هیات علمی پیام نور

فعالیت ۴۰۰۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه پیام نور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از فعالیت ۴۰۰۰ عضو هیأت علمی در سطح دانشگاه های پیام نور کشور خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، دکتر ابوالفضل فراهانی در آیین افتتاحیه پردیس دانشگاه پیام‌نور مرکز خرم‌آباد با بیان این‌که در دانشگاه‌ها باید بتوانیم دانشجویان انسانی و علمی به جامعه عرضه کنیم، به دهه سوم خدمت دانشگاه پیام‌نور کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام‌نور با سبک خاصی از پذیرش دانشجو، مقوله غیر قابل دسترس آموزش عالی را در اختیار همگان قرار داده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور کشور به بهره‌مندی این دانشگاه از ۴۰۰۰ عضو هیئت علمی اشاره و با بیان این‌که بخش قابل توجهی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور چهره‌های علمی قابل قبول علمی در سطح ملی و بین‌المللی هستند، گفت: در خصوص تولید محتوای درسی دانشگاه پیام‌نور بیش‌از ۲۶۰۰ کتاب را با استانداردهای بالا تولید کرده است.

وی با بیان این‌که ۷۲۰۰ تولید محتوای درسی اعم‌از نوشتاری و الکترونیکی در اختیار دانشجویان این دانشگاه است به توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور اشاره و عنوان کرد: ایجاد دوره های مشترک دانشگاه پیام‌نور با دانشگاه‌های معتبر جهان مانند استرالیا و اروپا در برنامه کاری این دانشگاه قرار دارد.

دکتر فراهانی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه رشته‌های تحصیلی مورد نیاز جامعه و تناسب رشته های تحصیلی با بازارکار اولویت نخست دانشگاه پیام نور کشور است.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *