خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » عضویت دانشگاه آزاد در هیأت جذب وزارتخانه های علوم و بهداشت
شرایط ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی بهمن 96 - 97 وزارت علوم

عضویت دانشگاه آزاد در هیأت جذب وزارتخانه های علوم و بهداشت

دانشگاه آزاد اسلامی به عضویت هیأت مرکزی جذب وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درآمد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ابتدای این جلسه دکتر مجتبی شریعتی‌نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی از برخی تغییرات در حوزه جذب این وزارت‌خانه ارائه کرد و بعد از ارائه این گزارش اعضا با تاکید بر لزوم اجرای کامل قوانین و مقررات برخورداری از هرگونه اقدامی که منجر به تضعیف روند جذب اعضای هیات علمی شود تاکید کردند.

همچنین اعضا با اشاره به لزوم چابک‌سازی تشکیلات اداری مربوط به جذب اعضای هیات علمی، تسریع در این روند را نیز مورد تاکید قرار دادند.

در ادامه جلسه گزارش کوتاهی از فعالیت‌ها و اقدامات کارگروه رسیدگی به شکایات ارائه و سپس مقرر شد تا فرم‌های مربوط به ارزیابی با توجه به آخرین اصلاحات صورت گرفته در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین با رای مثبت اعضای هیات عالی جذب نماینده دانشگاه آزاد اسلامی به عضویت هیات مرکزی جذب وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتخاب شد.

در ادامه جلسه، گزارش دانشگاه آزاد اسلامی درباره برنامه‌های این دانشگاه در حوزه جذب اعضای هیات علمی در سال آینده ارائه شد.

در این گزارش با اشاره به عضویت بیش از ۲۴ هزار عضو هیات علمی در این دانشگاه اعلام شد ۵۰۲۵ نفر در فراخوان سال جاری این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که صلاحیت علمی و عمومی این متقاضیان در دست بررسی است.

در ادامه این گزارش با اشاره به صدور بیش از ۲۵ هزار کد شناسایی تدریس برای اعضای هیات علمی تمام‌وقت این دانشگاه، اعلام شد بیش از ۶۴ هزار کد شناسایی تدریس برای اساتید حق‌التدریس صادر شده است.

در بخش دیگری از گزارش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ساماندهی اعضای هیات علمی با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های واحدهای این دانشگاه، تسریع در روند رسیدگی به پرونده متقاضیان مورد تاکید قرار گرفته است.

در ادامه جلسه کی‌نژاد گفت: «هیات عالی جذب خود را متعهد به کمک به دانشگاه آزاد اسلامی می‌داند.»

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *