خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » لزوم ارتقای هیأت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی دانشگاه آزاد
میزان جذب هیات علمی 97 - 98 وزارت بهداشت

لزوم ارتقای هیأت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی دانشگاه آزاد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه آموزش و ارتقای هیأت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی این دانشگاه در سراسر کشور تأکید کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر محسن نفر، در هفتمین کنگره دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، بر توسعه آموزش و ارتقای هیات علمی دانشکده‌های دندانپزشکی سراسر کشور و نیز حمایت و همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برای پیشرفت و ارتقای سایر دانشکده‌های دندانپزشکی تاکید کرد.

او دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران را یکی از مفاخر دانشگاه آزاد با سابقه‌ای ۳۰ ساله عنوان کرد و گفت: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دارای بیش از ۱۴۰هیات علمی است و حجم زیادی فارغ‌التحصیل تخصصی را به خود اختصاص داده است و این جای افتخار برای دانشگاه آزاد است.

نفر بر تداوم ارتقای سطح آموزش و تربیت دانشجویان و ارتقای علمی دانشکده دندانپزشکی تاکید کرد و خواستار حمایت و همیاری این دانشکده در توسعه سایر دندانپزشکی‌های کشور شد.

او ادامه داد: از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران انتظار می‌رود با پشتوانه اعضای هیات علمی پیشرو، باعث و بانی ارتقای سایر دانشکده‌های دندانپزشکی باشد و به عنوان مادر برای ساماندهی به سایر دانشکده‌ها اقدام کند.

معاون علوم پزشکی فارغ‌التحصیلان این دانشکده را پتانسیل مناسبی برای تامین اعضای هیات علمی سایر دانشکده‌های دندانپزشکی دانست.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *