خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » فراهم‎شدن فرصت مجدد ثبت‎نام فراخوان جذب هیأت علمی وزارت علوم

فراهم‎شدن فرصت مجدد ثبت‎نام فراخوان جذب هیأت علمی وزارت علوم

متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی شهریورماه ۹۶ وزارت علوم که موفق به ثبت‎نام و انتخاب اولویت نشده‎اند، می‏‎توانند بیستم مهر ماه جاری نسبت به ثبت‎نام اقدام نمایند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب سایت هیات علمی، از بامداد روز پنج شنبه مورخ ۲۰ مهرماه تا ساعت ۲۳:۵۹ پنج شنبه شب امکان ثبت نام و تعیین اولویت در سامانه جذب هیات علمی وزارت علوم شهریور ماه ۱۳۹۶ فراهم میشود ، متقاضیان میتوانند ثبت نام و تعیین اولویت نماین.

لازم به ذکر است که این امکان مختص کسانی است که در بازه ثبت نام (بیست و پنجم شهریورماه لغایت نهم مهرماه) موفق به ثبت نام و تعیین اولویت نشده اند و متقاضیان محترمی که در زمان ثبت نام تعیین اولویت نموده اند امکان حذف، ویرایش و یا اضافه نمودن اولویت جدید را ندارند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

۲ دیدگاه

  1. باسلام وعرض خسته نباشید . خواهشاً خواهشاً تورو به این ایام عزیز محرم اگه امکانش هست یه روز دیگه تمدید کنین سرنماز دعاگوی تمامی کسانی که قدمی برمی‌دارند تواین راستاهستم

  2. من در فراخوان شرکت کردم ولی متاسفانه برای من یک الویت ثبت شده .همان موقع هم بعد پرداخت هر کاری کردم امکان ویرایش نبود .ایا می شود هزینه را مجدد پرداخت کنم و الویت خودم را اصلاح کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *