خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تسهیل استخدام معلولان به عنوان عضو هیأت علمی

تسهیل استخدام معلولان به عنوان عضو هیأت علمی

در جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی با پیشنهاد وزارت علوم مقرر شد تا در روند استخدام معلولان به عنوان اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها تسهیلاتی درنظر گرفته شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در ابتدای جلسه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر محمدعلی کی‌نژاد در دبیرخانه این شورا، میزان تطبیق روند جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی با سیاست‌های آمایش آموزش عالی بررسی و بر لزوم هماهنگی بیشتر در این زمینه تاکید شد.

در ادامه جلسه وضعیت متقاضیان راتبه بررسی شد و اعضا بر لزوم رعایت موازین قانونی در بررسی صلاحیت علمی و عمومی در این زمینه تاکید کردند.

همچنین دکتر مجتبی شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی از روند اجرای طرح ساماندهی مؤسسات آموزش عالی در کشور ارائه کرد.

او در این زمینه گفت: «تمامی موسسات آموزشی غیرانتفاعی موظف هستند تا برنامه راهبردی خود را ارائه کنند و تمام برنامه‌های این موسسات باید بر اساس اسناد مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.»

در ادامه جلسه همچنین ترکیب جدید اعضای هیات مرکزی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب رسید.

در پایان جلسه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و با پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مقرر شد تا در روند استخدام معلولان به عنوان اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تسهیلاتی در نظر گرفته شود.

همچنین ببینید

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی حرفه ای

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای

دانشگاه فنی و حرفه ای باید از این به بعد برای جذب هیات علمی تا …

یک دیدگاه

  1. شرایط سنی و توانایی جسمانی معلولان برای استخدام در هیات علمی رو بردارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *