خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اعلام نحوه تکمیل اطلاعات متقاضیان جذب هیأت‌ علمی

اعلام نحوه تکمیل اطلاعات متقاضیان جذب هیأت‌ علمی

متقاضیانی که تا قبل از فراخوان جذب هیأت علمی بهمن ماه ۱۳۹۵ ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند نسبت به تکمیل فرم اعلام‌شده در سایت هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، متقاضیان جذب هیات علمی و بورسیه هایی که دارای مصوبات هیات عالی جذب بوده ولی توسط دانشگاه ها جذب نشده اند، توسط هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی فراخوانده شدند. این افراد می توانند فراخوان هیات مذکور را پر کرده و منتظر نتیجه باشند.

بر اساس فراخوان هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، متقاضیانی که تا قبل از فراخوان بهمن ماه ۱۳۹۵ ثبت نام کرده اند، می توانند نسبت به تکمیل فرم اعلام شده اقدام کنند.

متقاضیانی که در فراخوان ثبت نام نکرده اند، این فرم را تکمیل نکنند .همچنین راتبه هایی که در حین تحصیل اشتغال به کار داشته اند، نباید فرم مربوطه را تکمیل کنند.

متقاضیان ابتدا باید نوع درخواست را به عنوان بورسیه و متقاضی مشخص کنند، سپس فرم مربوطه را تکمیل کنند، در صورت تکمیل هر دو فرم، نام متقاضی از لیست حذف خواهد شد.

متقاضیان برای نوشتن در قسمت های متنی مانند نام، نام خانوادگی و توضیحات در قسمت های بورسیه و متقاضی باید زبان فارسی را انتخاب کنند.

همچنین قابلیت جستجو برای فهرست دانشگاه های داخل و دانشگاه های خارج از کشور و یا نام حوزه علمیه فراهم است.

متقاضیان واجد شرایط برای تکمیل فرم مذکور باید به سایت هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی به آدرس، http://jz.farhangoelm.ir/farakhan مراجعه کنند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *