خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تصویب الحاقیه ترفیعات سالیانه اعضای هیأت دانشگاه علمی کاربردی

تصویب الحاقیه ترفیعات سالیانه اعضای هیأت دانشگاه علمی کاربردی

دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه علمی کاربردی از تصویب و اجرایی شدن الحاقیه آیین‌نامه ترفیعات ویژه دانشگاه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزرای مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، مریم ابراهیمی گفت: این الحاقیه در راستای اجرای مصوبه هیات امنای دانشگاه جامع علمی کاربردی تصویب شد.

وی افزود: این الحاقیه بر اساس شرایط خاص دانشگاه و بر مبنای آیین نامه اعطای پایه ترفیع سالیانه اعضای هیات علمی دانشگاه تهران که در سال ۹۴ تصویب و اجرایی شده، تدوین شد.

دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه علمی کاربردی تاکید کرد: کیفیت تدریس یکی از شاخص‌هایی است که در این آیین‌نامه مورد توجه قرار گرفته است.

ابراهیمی اظهار داشت: مدیریت‌های اجرایی اعضای هیات علمی بر اساس شاخص‌های الحاقیه به شکل مناسبی متناسب با شرایط خاص دانشگاه دیده شده است.

وی با بیان اینکه این الحاقیه با هدف ارتقای کیفیت و ارزش نهادن به فعالیت‌های اعضای هیات علمی تدوین شده است، گفت:  کارکرد اصلی این الحاقیه محاسبه دقیق امتیازاتی است که اعضای هیات علمی از مجموع فعالیت‌های خود در طول سال اخذ می‌کنند و چگونگی جمع بندی و برآیند این امتیازات به صورت دقیقی در آن دیده شده است.

دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه علمی کاربردی عنوان کرد: در این الحاقیه بحث ارتقای فعالیتهای کمی و کیفی، تمرکز بر ارزش‌گذاری به فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فعالیت‌ها و مدیریت های اجرایی مدنظر است و در نهایت همه مولفه ها در ترفیع سالیانه اعضای هیات علمی نشان داده می‌شود.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *