خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » ارائه وام دکتری به ۹ هزار و ۳۰۰ دانشجو تاکنون

ارائه وام دکتری به ۹ هزار و ۳۰۰ دانشجو تاکنون

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: ما در این صندوق به ۹۳۰۰ نفر از دانشجویان به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان وام دکترا پرداخت کرده‌ایم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان و مشاور وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از وام دکترا گفت: ما در این صندوق به ۹۳۰۰  نفر از دانشجویان به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان وام دکترا پرداخت کردیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تصریح کرد:  در مجموع ١۵ هزار و ۵٠٠ نفر برا وام دکترا ثبت نام کردند و همانطور که قبلا اعلام کردیم به محض تایید و ارسال لیست متقاضیان توسط دانشگاه مربوطه مراحل پرداخت در صندوق آغاز و حداکثر ظرف ۱۵ روز وام پرداخت می‌شود.

وی در ادامه در خصوص وام ضروری دکترا هم ادامه داد: ثبت تقاضای این وام از اول مرداد ۹۶ آغاز شده و دانشجویان دکترا برای دریافت وام ضروری دکترا تا ۱۵ مرداد مهلت دارند تا ثبت‌نام کنند.

مشاور وزیر علوم تصریح کرد: وام ضروری دکترا به منظور حمایت بیشتر از دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره دکترا پرداخت می‌شود و این وام صرفا به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی قابل پرداخت است.

یزدان‌مهر ادامه داد: مبلغ وام ضروری ویژه دکترا ۳ میلیون تومان است و دانشجویان واجد شرایط فقط یک بار در طول دوره دکتری می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی در خاتمه اظهار داشت: این فرصتی که ایجاد شده یک فرصت ویژه و اضافی است برای ثبت نام وام ضروری، و از اول مهر ماه مجددا سایت باز است و دانشجویان می‌توانند ثبت‌نام کنند.

 

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

یک دیدگاه

  1. عرض سلام و احترام
    بنده برای وام ویژه دکترای بانک توسعه و تعاون به شعبه مربوطه مراجعه کردم اما به دلیل بازنشتگی ضامن معرفی شده قبل از فارغ التحصیلی بنده، بانک مرکزی شعبه مدرس مشهد، با وام من موافقت نکردند و درخواست وامم معلق مانده است. لذا درخواست رسیدگی به این موضوع را دارم
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *