خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تصویب شیوه‌نامه دوره کوتاه‌مدت تحقیقاتی اساتید دانشگاه تربیت مدرس

تصویب شیوه‌نامه دوره کوتاه‌مدت تحقیقاتی اساتید دانشگاه تربیت مدرس

در نشست اخیر شورای دانشگاه تربیت مدرس، شیوه‌نامه دوره کوتاه‌مدت تحقیقاتی خارج از کشور اعضای هیأت علمی به تصویب رسید.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، در این نشست دکتر ناصر خاجی مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح علمی اعضای هیات علمی، کسب تجارب بین المللی و ارتقای سطح بین المللی دانشگاه، شیوه نامه “دوره کوتاه مدت تحقیقاتی خارج از کشور اعضای هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس” ارائه گردید.

وی افزود: ایجاد فرصت برای انجام فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی مشترک با متخصصان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، شرکتهای صنعتی، فناوری و دانش بنیان در سطح بین المللی، تقویت مهارت در برقراری ارتباطات علمی در سطح بین المللی، آشنایی با محیط بین المللی و شرایط پژوهشی و علمی سایر دانشگاهها و مراکز پژوهشی بین المللی و توسعه و تقویت دانش کارآمد و روزآمد با استانداردهای جهانی از جمله اهداف این شیوه نامه است.

دکتر خاجی در خصوص شرایط متقاضیان گذراندن دوره گفت: عضو هیات علمی رسمی و پیمانی با دارا بودن حداقل مرتبه علمی استادیاری از شرایط متقاضیان گذراندن این دوره است.

مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تربیت مدرس در ادامه در خصوص موضوع، مشخصات برنامه و شرایط دوره، روند ارائه و تصویب درخواست و نحوه ارائه دستاورد دوره مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، در ادامه اعضای شورا مطالبی همچون شفاف نبودن میزان حق الزحمه اعضای هیات علمی و حقوق و مزایای آنان در این طرح، ضرورت تسهیل اجرای این طرح در فصل تابستان و تعطیلات، امکان تفویض اختیار برای کاهش بوروکراسی از طریق معاونت پژوهشی،‌ تشریح مسائل آموزشی در طرح و تناقض ظاهری میان تبصره ۳ و ماده ۳ در آن را مطرح کردند که در نهایت شیوه نامه دوره کوتاه مدت تحقیقاتی خارج از کشور اعضای هیأت علمی به صورت کلی به تصویب رسید.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *