خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تشکیل گرنت هم‌افزایی بین استادان دانشگاه‌ها

تشکیل گرنت هم‌افزایی بین استادان دانشگاه‌ها

رئیس بنیاد علم ایران گفت: استادان رشته‌های مختلف با هدف تشکیل گر‌نت هم‌افزایی گردآوری کرده و پروژه‌های تحقیقاتی را برای هر یک از آن‌ها تعریف می‌کنیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

نصرت‌الله ضرغام رییس بنیاد علم ایران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمایت از رساله‌های دکتری در حوزه علم و فناوری اظهار داشت: بنیاد علم ایران از رساله‌های دکتری که در حوزه‌های کاربردی و نیاز کشور به کار تحقیق و پژوهش پرداخته‌اند حمایت مالی و کاری انجام می‌شود تا بدین وسیله نیاز بازار برطرف شود.

وی بیان کرد: استادان رشته‌های مختلف با هدف تشکیل گر‌نت هم افزایی گردآوری کرده و پروژه‌های تحقیقاتی را برای هر یک از آن‌ها تعریف می‌کنیم.

ضرغام ادامه داد: تعداد قابل توجهی از پروژه‌های مختلف به استادان دانشگاه بدون هیچ گونه محدودیتی با هدف توسعه گر‌نت هم افزایی داده‌ایم.
وی تصریح کرد: کرسی‌های پژوهش به استادان در رشته‌های مختلف اعطا می‌شود و این کار با هدف ترویج موضوع پژوهش و ارتقای سطح کیفی مقالات صورت می‌گیرد.
ضرغام ادامه داد: برای پژوهشگران دوره‌های پسا دکتری زیر نظر استادان در خارج از کشور برگزار می‌کنیم و این کار با هدف ارتقای سطح علمی کشور انجام می‌شود.
وی گفت: هسته‌های علمی کشور تحت پوشش و چتر حمایتی ما قرار می‌گیرد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *