خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اصلاح پرداخت حق‌التدریس مدرسان علمی کاربردی
شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی

اصلاح پرداخت حق‌التدریس مدرسان علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: پرداخت حق‌التدریس مدرسان این دانشگاه اصلاح می‌شود و به مدرسان بر اساس سابقه کاری تسهیلاتی ارائه خواهد شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

جهت اطلاع از آخرین اخبار و فراخوان های جذب هیأت علمی و مدرسان علمی کاربردی به عضویت کانال هیأت علمی درآیید… کلیک کنید…

به گزارش مهر، محمدحسین امید صبح امروز در نشست خبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ هزار مجوز تدریس در این دانشگاه صادر شده است که بسیاری از این مجوزها صلاحیت حرفه ای لازم را ندارد.

وی افزود: در سال ۹۵ برای اولین بار جذب مدرس در این دانشگاه به صورت فراخوان انجام شد و حدود ۴۲ هزار نفر در این فراخوان ثبت نام کردند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: در استان هایی که متقاضیان فراخوان جذب به عنوان مدرس به سه برابر نیاز ثبت نام کرده باشند آزمون کتبی انجام و در مرحله بعد صلاحیت عمومی و حرفه ای افراد بررسی خواهد شد.

امید اظهار داشت: پیش بینی می شود در این فراخوان ۹ هزار نفر پذیرفته شوند که بیشترین آمار مربوط به استان تهران است.

وی عنوان کرد: مدرسان فعلی دانشگاه نیز تا پایان سال تحصیلی ۹۷-۹۶ ارزیابی می شوند و صلاحیت های عمومی و عملی آنها بازنگری خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: به مدرسانی که بعد از فراخوان دانشگاه جذب می شوند کارت شناسایی داده می شود که بر اساس این کارت این افراد می توانند از تسهیلات استفاده کنند.

امید خاطرنشان کرد: به طور مثال مدرسانی در این دانشگاه فعالیت می کنند که دارای ۲۵ سال سابقه تدریس هستند اما میزان دستمزد این افراد با مدرسان جدید یکسان است بنابراین برنامه داریم پرداخت حق التدیس مدرسان دانشگاه را اصلاح کنیم.

وی گفت:تا پایان سال جاری نیز دانشگاه فراخوان جدیدی برای جذب مدرس اعلام خواهد کرد.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

۷ دیدگاه

  1. با سلام و عرض ادب من طیبه پارسائی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته ریاضی محض از دانشگاه باهنر کرمان دو سال تدریس خصوصی کار کردم علاقه مند به تدریس در دانشگاه هستم لطفا راهنمایی کنید چطور وارد این عرصه شوم.

    • از طریق فراخوان دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنید فقط مثل من بعد از ده سال تدریس عمرخودتو هدر میدی اینکارو نکن دوست عزیز

  2. کسی خبر داره دستمزد مدرس های حق التدریس تو دانشگاه های غیرانتفایی ساعتی چنده؟ برای دروس نظری در رشته ی معماری

  3. با سلام
    دانشجوی ترم پنجم دکترای بازرگانی دانشگاه اصفهان هستم.و چندین سال سابقه تدریس دارم اما متاسفانه برای تدریس در مراکز علمی کاربردی نیاز به شناسه تدریس است لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه اقدام کنم.محل سکونت :مشهد

    • علی اصغر سلیمانی

      با عرض سلام و ادب مهندس مکانیک خودرو هستم با ۱۶ سال سابقه کار هم در شرکت هم در مکانیکی معدلم در کاردانی ۱۹و در کارشناسی ۱۸. بوده و مدرک فنی حرفه ای ندارم بصورت تجربی یاد گرفتم ار فن بیان بسیار بالایی برخوردارم و علاقه به تدریس دارم لطفا راهنمایی کنید میتونم تدریس کنم یا نمیشه

    • به سامانه جذب مدرسان سامانه هم اوا یا سامانه سجاد مراجعه بفرمایید

  4. من حنانه سادا ت نصر هستم…دانشجوی دکترا…مدرس حقالتدریس دانشگاه ازاد واحد شهر قدس و علمی کاربردی امام خمینی…امیدوارم برای ما نیز فکری بشود وما نیز بتوانیم از راه تدریس امرار معاش کنیم….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *