خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اطلاعیه تکمیلی جذب هیأت علمی دارای سوابق علمی برجسته دانشگاه تهران

اطلاعیه تکمیلی جذب هیأت علمی دارای سوابق علمی برجسته دانشگاه تهران

آیین‌نامه اجرایی جذب هیأت علمی دارندگان سوابق تحصیلی و علمی برجسته و درخشان علمی در دانشگاه تهران با توضیحات تکمیلی در خصوص حقوق و مزایا منتشر شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه تهران، شیوه نامه اجرایی جذب هیأت علمی دارندگان سوابق تحصیلی و علمی برجسته و درخشان علمی با توضیح تکمیلی به شرح ذیل می باشد:

این آیین نامه به منظور عملیاتی کردن مصوبه ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ هیأت امنای دانشگاه تهران تدوین شده که در آن آمده است: «هیأت امنا به استناد بند «ب» ماده ۲۰ قانون برنامه پنجم توسعه به دانشگاه اجازه می‌دهد تدابیری برای جذب افرادی که دارای سوابق تحصیلی و علمی برجسته و درخشان هستند در کادر هیأت علمی خود بیندیشد تا این افراد از شروع استخدام از حقوق و امتیازاتی متفاوت نسبت به سایرین تا سقف معادل ۳۰ درصد حقوق و مزایای مصوب شروع استخدام برخوردار شوند».

این آیین نامه شامل متقاضیان جدیدالاستخدامی می‌باشد که در فراخوان هیأت مرکزی جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشگاه تهران ثبت نام نمایند. پرونده متقاضیان جذب هیأت علمی برجسته پس از تأیید هیات اجرایی جذب با تأیید رئیس محترم دانشگاه به کمیته منتخب ارجاع می‌شود و پس از تأیید نهایی کمیته برای صدور حکم به هیأت رئیسه دانشگاه ارسال می‌شود.

مشاهده اطلاعیه مواد و ضوابط آئین‌نامه جذب هیأت علمی دارای سوابق علمی برجسته در دانشگاه تهران

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *