خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » ارائه ویزاکارت و مسترکارت به اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها

ارائه ویزاکارت و مسترکارت به اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوی گفت: صندوق رفاه اعضای هیأت علمی را راه‌اندازی می‌کنیم تا خدماتی مثل ویزاکارت و مسترکارت را در قالب این طرح ارائه دهیم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان در شهرضا، ذوالفقار یزدان مهر در هشتمین نشست مدیران و معاونان دانشجویی دانشگاههای منطقه شش کشور که در محل نهالستان شهرداری شهرضا برگزار شد، با اشاره به ایجاد زیرساختهای اولیه برای ایجاد کارت هوشمند دانشگاهی گفت: بخش خصوصی طرف قرارداد این طرح با آورده ۲۵ میلیارد تومان این طرح را که ۴۹ درصد از سهام به صندوق رفاه دانشجویی واگذار شده، آغاز کرده است که بر اساس این طرح ۴۰ نوع خدمت به اساتید و دانشجویان ارائه می‌شود.

یزدانمهر ادامه داد: صندوق رفاه اعضای هیأت علمی را نیز راه اندازی می‌کنیم تا خدماتی مثل ویزا کارت و مستر کارت را در قالب این طرح ارائه دهیم.

وی از انعقاد تفاهمنامه‌ای با سازمان مدیریت برنامه ریزی مبنی بر ایجاد ردیف اعتباری جهت پرداخت وام به دانشجویان دوره دکتری خبر داد و افزود: بر اساس این معاهده در روز یکشنبه هفته آینده بین وزرای علوم و رفاه امضا خواهد شد به هر دانشجوی دوره دکتری ۱۱۰ میلیون وام قرض الحسنه با تنفس یک ساله پرداخت خواهد شد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *