خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد برابر با دو وزارتخانه علوم و بهداشت

جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد برابر با دو وزارتخانه علوم و بهداشت

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد تقریباً برابر با جذب هیأت علمی در هر دو وزارتخانه علوم و بهداشت است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه چند تن از معاونان این دانشگاه به دعوت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در جلسه این کمیسیون حاضر شد.

حجت‌الاسلام علی عسگری گفت: «این جلسه به دعوت رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس برگزار شد و در ابتدا آقای دکتر میرزاده برنامه‌ها و راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی را که برگرفته از برنامه ششم دانشگاه و اسناد بالادستی نظام بود، در سرفصل‌های متعدد بیان کردند. همچنین گزارشی از نحوه تحقق برنامه ششم دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان ارائه دادند.»

او افزود: «در این جلسه آمار مربوط به مراکز رشد، شرکت‌های دانش‌بینان دانشگاه و شهرک‌های فناوری آزاد (شفا) در استان‌ها ارائه شد. دانشگاه آزاد اسلامی در هر استان احداث حداقل یک شرکت شفا را اجرایی کرده است، در برخی از استان‌ها این پروژه‌ها بیش از ۶۰درصد پیشرفت دارد، همچنین واحدهای جامع دیگر شهرستان‌ها می‌توانند شهرک‌ فناوری آزاد داشته باشند، دکتر میرزاده تاکید کردند اولین پارک علم و فناوری غیردولتی با ۳۷۰ شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران راه‌اندازی شده است.»

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: «همچنین در این جلسه دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی درباره جذب هیات علمی که تقریبا برابر با جذب هیات علمی در هر دو وزارتخانه علوم و بهداشت است، گزارشی ارائه کردند و میزان اثرگذاری علمی دانشگاه ازاد اسلامی را بیان کردند. همچنین دکتر فریدون رهنمای رودپشتی گزارشی درباره برنامه دانشگاه در حوزه‌های برنامه‌ریزی و اقتصادی ارائه دادند و محورهایی از قانون برنامه ششم دانشگاه را یادآوری کردند. دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی نیز درباره کارهای پژوهشی و برنامه‌های در اولویت معاونت پژوهش و فناوری مطالبی ارائه کردند.»

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *