خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » حق ادامه تحصیل برای اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور

حق ادامه تحصیل برای اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور

سخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: اعضای هیأت علمی که به صورت تمام‌وقت در این دانشگاه مشغول هستند، تنها مجوز کار در سازمان دیگری را ندارند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فعالیت اعضای هیئت علمی این دانشگاه اظهار داشت: اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور که به صورت تمام وقت مشغول به فعالیت و پژوهش هستند، حق فعالیت و کار در سازمان و یا دانشگاه دیگری را به دلیل تمام وقت بودن حکمشان ندارند.
 
وی بیان کرد: متاسفانه نداشتن مجوز کار در سازمان یا دانشگاه دیگر برای اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور یک مفهوم نادرستی را در ذهن افراد ایجاد کرده، مبنی بر اینکه اعضای هیات علمی حق تحصیل در سایر دانشگاه‌های کشور را ندارند که بنده این مسئله را تکذیب می‌کنم و به طور کلی این افراد می‌توانند در هر دانشگاهی به تحصیل بپردازند.
 
صدر در خصوص جلسه هم اندیشی استادان در موضوع اقتصاد مقاومتی افزود: جلسه هم اندیشی که با همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور و شرکت مسئولان و استادان این دانشگاه برگزار شد، هدف آن بررسی راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی و آشنایی با سبک زندگی اسلامی ایرانی بوده است.
 
وی ادامه داد: در جلسه هم اندیشی راه‌های ترویج و تبلیغ بیشتر فرهنگ ایرانی اسلامی برای دانشجویان این دانشگاه و همچنین کارکنان بررسی شد و نتایج خوبی برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر آینده این دانشگاه حاصل شد.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *