خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » افزایش میزان فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت خارج دانشجویان دکتری

افزایش میزان فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت خارج دانشجویان دکتری

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج از افزایش فرصت مطالعاتی خارج برای دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: امسال تعداد اعزام دانشجویان دکتری به دو برابر افزایش یافته است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

ابراهیم حاجی‌زاده در گفتگو با مهر با اشاره به افزایش فرصت های مطالعاتی برای دانشجویان دکتری خارج گفت: تاکید سازمان امور دانشجویان بیشتر بر فرصت های کوتاه مدت مطالعاتی برای دانشجویان دکتری است که امسال نسبت به سال گذشته دو برابر یعنی ۱۲۰۰ نفر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حجم تقاضای دانشگاه ها، ممکن است فرصت مطالعاتی کوتاه مدت خارج ویژه دانشجویان دکتری تا ۱۵۰۰ نفر نیز افزایش یابد.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان وزارت علوم افزود: اعزام دانشجویان دکتری به فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت، یک بسته بسیار موفق بوده به طوریکه دانشجو، رئیس دانشگاه، استاد و اداره کل بورس وزارت علوم از آن رضایت دارند.

وی ادامه داد: اعزام دانشجویان به فرصت های مطالعاتی باعث می شود تکنولوژی به داخل کشور منتقل شده،  مقالات مشترکی ایجاد شده و در مجموع دو دانشگاه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

حاجی زاده به سامانه دانشجویی که اخیرا توسط وزارت علوم افتتاح شد اشاره کرد و افزود: با افتتاح این سامانه دانشجویی تمام مراحل تقاضای فرصت های مطالعاتی توسط دانشگاه ها ساده شده و دیگر نیازی به مراجعه چند باره دانشجویان نیست و دانشجو تنها یک بار به سازمان امور دانشجویان مراجعه می کند.

وی همچنین افزود: استقبال دانشگاه ها از فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت دکتری با اینکه دو برابر شده بسیار زیاد است و خواستار افزایش تعداد فرصت های مطالعاتی کوتاه مدت دکتری هستند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *