خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تشکیل کمیته جذب اعضای هیأت علمی

تشکیل کمیته جذب اعضای هیأت علمی

وزیر علوم گفت: کمیته خاصی برای همه فارغ‌التحصیلان در زمان‌های مختلف تشکیل شده است تا در صورت واجد شرایط بودن، این افراد عضو هیأت علمی شوند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در مراسم اولین نشست مشاوران دانشگاه‌های امور زنان در وزارت علوم که با حضور مشاور رییس جمهور در امور زنان برگزار شد؛ با اشاره به مسائل مربوط به امور زنان اظهار داشت: نشست روسا و مشاوران دانشگاه‌های کشور برای اولین بار در وزارتخانه با هدف بررسی کارهای مربوط به امور زنان و خصوصا دانشجویان دختر برگزار شده است تا زنان به عنوان اعضای هیأت علمی و کارکنان و حتی دانشجویان نقش‌آفرینی بیشتری برای توسعه بیشتر کشور ایفا کنند.

وی بیان کرد: برای حضور مشاوران امور زنان در دانشگاه‌های سراسر کشور برنامه‌ریزی‌های خوبی تدوین شده است و به زودی به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ می‌شود.
 
فرهادی ادامه داد: افرادی که تحت عنوان مربی مشغول به کار هستند تا آخر دوران مربیگری‌شان با تصویب هیأت امنا در این منصب باقی می‌مانند و هیچ مشکلی از این نظر وجود ندارد.
 
وزیر علوم عنوان کرد: کمیته خاصی برای همه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و بورسیه در زمان‌های مختلف تشکیل شده است تا در صورت واجد شرایط بودن این افراد عضو هیأت علمی شوند.
 

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

یک دیدگاه

  1. بورسیه دانشگاه رازی

    با سلام، متاسفانه در حدود چهل نفر از فارغالتحصیلان بورسیه دانشگاه رازی کرمانشاه علیرغم نیاز گروههای اموزشی مربوطه بلاتکلیف به سر می برند. تمام این افراد مراحل قانونی جذب و گزینش را در زمان بورسیه شدن سپری کرده اند و اکنون پس از مراجعت به دانشگاه با بهانه های مختلفی از قبیل کمبود بودجه مواجه می شوند. از کمیته جذب درخواست می شود که به مشکلات این افراد با نگاه ویژه ای رسیدگی شود. شایان ذکر است که اکثریت این بورسیه ها با مشکلات عدیدع مالی و روحی دست به گریبان هستند. با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *