خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » آمادگی سازمان مدیریت برای صدور مجوز استخدام اعضای هیأت علمی

آمادگی سازمان مدیریت برای صدور مجوز استخدام اعضای هیأت علمی

نماینده سازمان مدیریت از آمادگی این سازمان برای صدور مجوز استخدام اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بر اساس مصوبات هیأت عالی جذب و شورای عالی اداری خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۱۴۸ هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی نژاد در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از وضعیت فراخوان، جذب و بازنشستگی اعضای هیات علمی در این وزارتخانه ارائه کرد.

سپس نماینده سازمان مدیریت، ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای صدور مجوز استخدام اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی بر اساس مصوبات هیات عالی جذب و شورای عالی اداری گفت: این مجوزها در اسرع وقت صادر خواهد شد.

در ادامه جلسه، سعدان زکایی رئیس مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی با اشاره به عدم تخصیص ردیف استخدامی به این وزارتخانه، لزوم توجه به این موضوع برای حل مشکل افراد متقاضی را مورد تأکید قرار داد.

سپس معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ توضیحاتی پیرامون توافقات صورت گرفته میان این وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه پیرامون سند توسعه نیروی انسانی و حل مشکل استخدامی کارکنان غیر هیات علمی این وزارتخانه ارائه کرد.

در ادامه جلسه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی؛ دکتر کی نژاد، ضمن تأکید بر حل مشکل تخصیص ردیف متمرکز استخدامی، نیاز به الگوی مدون در جذب نیروی انسانی با توجه به نوع دانشگاه و مرکز آموزشی و ضوابط آمایش آموزش عالی را مورد تأکید قرارداد.

سپس رئیس سازمان دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توضیحاتی پیرامون جایابی و جذب تعداد زیادی از فارغ‌التحصیلان راتبه (بورسیه) ارائه کرد.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

۲ دیدگاه

  1. هیأت علمی بدون کد استخدامی

    با سلام
    سازمان امور استخدامی از دادن ردیف استخدامی به افرادی که تمامی مراحل جذب آنها در دانشگاه مدنظرشان انجام شده است، امتناع می کند. لطفا پیگیری بفرمائید. حدوداً یک سال است که منتظر هستیم، بدون دریافت هیچ حقوقی در حال تدریس هستیم.
    با تشکر

  2. بورسیه دانشگاه رازی

    با سلام. لطفا سازمان مدیریت به موضوع بورسیه های بلاتکلیف دانشگاه رازی ورود پیدا کند. این بورسیه ها که حدود چهل نفر هستند علیرغم طی مراحل قانونی جذب و گزینش و نیاز گروه های اموزشی مربوطه به استخدام در نیامده اند و مشکلات شدید مالی و خانوادگی را تجربه می کنند. بهانه دانشگاه عدم تخصیص بودجه مورد نیاز از طرف وزارت علوم و سازمان مدیریت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *