خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » آغاز ثبت‌نام مرحله دوم وام ویژه دکتری از دوم بهمن ماه

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم وام ویژه دکتری از دوم بهمن ماه

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از ثبت‌نام مرحله دوم وام ویژه دانشجویان دکتری از ۲ بهمن و احتمال واریز آن تا پایان اسفند خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

ذوالفقار یزدان مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با آنا، درباره روند ثبت‌نام و پرداخت مرحله دوم وام ویژه دکتری گفت: «ثبت تقاضای وام ویژه دکتری مرحله دوم، برای سه ماه دی، بهمن و اسفند از تاریخ ۲ بهمن ۹۵ از طریق سیستم اتوماسیون صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم آغاز می‌شود و تا اول اسفند ادامه دارد. اگر دانشگاه‌ها هم بتوانند لیست دانشجویان تایید شده را به موقع به صندوق بفرستند، تا پایان اسفند مبلغ تایید شده به حساب دانشجویان واریز می‌شود.»

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: «در حال حاضر واریز مرحله اول وام ویژه دکتری به حساب دانشجویان به پایان رسیده است و صندوق رفاه دانشجویان به طور متوسط به هر دانشجو ۷۰۰هزار تومان وام پرداخت کرده است.»

یزدان‌مهر افزود: «این وام به همه متقاضیان واجد شرایط در مرحله دوم هم پرداخت می‌شود، دانشجویانی که دارای پایان‌نامه‌های کاربردی هستند، ۷۵۰هزارتومان و سایر دانشجویان دکتری ۶۵۰هزار تومان دریافت می‌کنند و به طور متوسط هر سه ماه یکبار حدود دو میلیون و ۳۰۰هزارتومان به هر دانشجوی دکتری پرداخت می‌شود.»

او در پایان گفت: «پروسه پرداخت این وام به دانشجویان دکتری اصلا زمان‌بر نیست. بعد از ثبت‌نام دانشجو و تکمیل مدارک، معاون دانشگاه می‌تواند بلافاصله در کارتابل مدارک را بررسی کند و در صورت واجد شرایط بودن، تیک تایید را فعال کند. در این صورت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم هم بلافاصله مراحل پرداخت این وام را انجام می‌دهد.»

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *