خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » افزایش جذب هیأت علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد از ۵۰۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر

افزایش جذب هیأت علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد از ۵۰۰ نفر به ۱۰۰۰ نفر

با موافقت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، جذب هیأت علمی این دانشگاه در چهارمین فراخوان جذب هیأت علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از ۵۰۰ به هزار نفر افزایش یافت.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا از روابط عمومی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه برای ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی رشته‌های علوم پزشکی این دانشگاه که یکی از برنامه‌های سه سال اخیر است و با توجه به پیشنهاد معاون علوم پزشکی دانشگاه برای تامین نیروی هیات علمی و اصلاح نسبت استاد به دانشجو، با افزایش تعداد جذب در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی موافقت کرد.

دکتر سید علی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه در این باره گفت: «با درایت دکتر میرزاده مجوز جذب هیات علمی علوم پزشکی در این دوره از فراخوان دو برابر شده است. ابتدا قرار بود ۵۰۰ نفر جذب شوند که اکنون به هزار نفر افزایش پیدا کرده است.»

ابطحی گفت: «حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برای کیفیت آموزشی و پژوهشی و اجرای الزامات و استانداردهای آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گام‌های خوبی برداشته است که امروزه شاهد آن هستیم.»

او افزود: «حوزه علوم پزشکی در سه سال اخیر چهار دوره فراخوان جذب هیات علمی برگزار کرده است و تاکنون موفق به جذب حدود ۸۰۰ نفر هیات علمی شده‌ایم و با این مجوز، مجموع تعداد جذب هیات علمی علوم پزشکی به ۱۸۰۰ نفر می‌رسد.»

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *