خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » بررسی دقیق پرونده‌ اعضای هیأت علمی در هیأت عالی تجدیدنظر

بررسی دقیق پرونده‌ اعضای هیأت علمی در هیأت عالی تجدیدنظر

مدیر کل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین جلسه هیأت عالی تجدید نظر دانشگاه آزاد بر بررسی دقیق و شایسته پرونده‌های اعضای هیأت علمی در هیأت عالی تجدیدنظر تاکید کرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، علیرضا مصدق، در دومین جلسه هیات عالی تجدید نظر دانشگاه آزاد که با حضور اعضای منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، درباره اهمیت و ضرورت برگزاری این جلسه گفت: هیات عالی تجدید نظر بر اساس مصوبه ۶۳۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی با توجه به این موضوع که موضوعاتی که جنبه علمی، آموزشی و تخصصی دارند در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضایی طرح نشود و در هیاتی که با حضور مسؤولانی از وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود، مورد رسیدگی قرار گیرد.

مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دومین جلسه هیات عالی تجدیدنظر، دو پرونده مربوط به اعضای هیات علمی و دو پرونده دیگر مربوط به دانشجویان بود که درباره آنها تصمیم‌گیری شد.

وی با بیان اینکه هیات عالی تجدیدنظر آخرین مرجع رسیدگی به اعتراضات دانشجویان و اعضای هیات علمی است، گفت: فلسفه تشکیل هیات عالی تجدید نظر رسیدگی در محیط علمی با اشراف به مسائل علمی، آموزشی و دانشجویی بوده که برای تصمیم گیری در خصوص این پرونده‌ها استعلام‌ها و مکاتبات متعددی انجام می‌شود تا تصمیم قاطع و شایسته اتخاذ شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مصدق خاطرنشان کرد: در گذشته در دانشگاه‌ها همین امکان اتخاذ تصمیم‌گیری وجود نداشت و محاکم دادگستری این خواسته را مطرح می‌کردند و با توجه به اینکه این مسائل قابل تفسیر و تحلیل حقوقی نبود، معمولا باعث اطاله دادرسی و صدور آرای غیرکارشناسی می‌شد که این خلا با تشکیل هیات عالی تجدیدنظر برطرف شده است.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *