خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » اعلام فراخوان جذب هیأت علمی وزارت علوم در بهمن ماه

اعلام فراخوان جذب هیأت علمی وزارت علوم در بهمن ماه

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از اعلام فراخوان جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم در بهمن ماه خبر داد و گفت: این فراخوان برای جذب در رشته‌های جدید و بین رشته‌ای اعلام می‌شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد علی کی نژاد در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به رفع مشکل بازنشستگی اساتید دانشگاه ها توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از اینکه مشکل بازنشستگی اساتید دانشگاه ها در لایحه برنامه ششم توسعه توسط نمایندگان مجلس رفع شود،  مباحثی در خصوص صدور مجوز استخدام اعضای جدید هیات علمی مطرح شد.

وی ادامه داد: این مباحث به این دلیل مطرح شده بود که ما نگران بودیم با عدم حل مساله بازنشستگی اساتید، حدود ۲ هزار نفر از اساتید دانشگاه ها بازنشسته شوند.

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فراخوان جذب اعضای هیات علمی در بهمن ماه سال جاری، ادامه داد: تا زمانی که مشکل بازنشستگی اساتید حل نشده بود، قرار بود، فراخوان بهمن ماه برای جایگزین کردن اساتید بازنشسته و برای رشته های قدیمی باشد، ولی با رفع این مشکل فراخوان بهمن ماه برای جذب در رشته های جدید و بین رشته ای اعلام می شود.

کی نژاد افزود: در فراخوان جذب اعضای هیات علمی در بهمن ماه، مجوز جذب حدود ۲ هزار عضو هیات علمی برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، حدود ۱۴۰۰ عضو هیات علمی برای وزارت علوم تحقیقات و فناوری و ۵ هزار عضو هیات علمی برای دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است.

همچنین ببینید

دانشگاه علم و هنر

فراخوان جذب هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و هنر ۱۴۰۳

دانشگاه علم و هنر یزد از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان دانشگاه‌های دولتی (سه برابر ظرفیت) …

۲ دیدگاه

  1. فراخوان دانشگاه آزاد قرار بود اواخر مهر باشه، بعد شد اواسط آبان، بعد شد اوایل آذز، بعدش اواخر آذر، الان هم که میگن با فراخوان سراسری بهمن ماه هم زمان برگزار میشه!!!!

  2. فراخوان دانشگاه آزاد با سراسری ادغام شده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *