خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » آخرین وضعیت اساتید پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور

آخرین وضعیت اساتید پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور آخرین وضعیت پیمانی‌های مشروط این دانشگاه را تشریح کرد و گفت: تاکنون حدود ۲۲۰ نفر از اساتید پیمانی مشروط تبدیل وضعیت شده‌اند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

ابوالفضل فراهانی در گفتگو با مهر، درباره آخرین وضعیت اساتید پیمانی های مشروط دانشگاه پیام نور گفت: اگر کسی تمام شرایط را داشته باشد حتما تبدیل وضعیت می شود، در حال حاضر پرونده بخش قابل توجهی از اساتید پیمانی مشروط در هیات جذب دانشگاه بررسی شده و زمینه تبدیل وضعیت آنها فراهم شده است.

وی ادامه داد: تبدیل وضعیت این افراد با همراهی و مساعدت هیات امناء دانشگاه صورت می گیرد و در واقع دانشگاه در تلاش است، به گونه ای عمل کند، تا اکثر این افراد بتوانند، تبدیل وضعیت شده و مشمول تعدیل نشوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: دانشگاه با نظر هیات امناء برای افرادی که هنوز تبدیل وضعیت نشده اند نیز دوباره فرصت قرار داده، ولی در هر صورت این اساتید باید امتیاز علمی و پژوهشی لازم برای تبدیل وضعیت خود را کسب کنند.

فراهانی تصریح کرد: به هرحال کسب امتیازات از شرایط تبدیل وضعیت استخدام هیات علمی بوده و اکنون نیز است.

وی یادآورشد: در حال حاضر حدود ۲۲۰ نفر از اساتید پیمانی مشروط تبدیل وضعیت شده اند و روند تبدیل وضعیت آنها ادامه دارد و حوزه معاونت آموزشی و هیات جذب دانشگاه این موضوع را در دو شیفت ادامه می دهد و هر هفته مرکز جذب دانشگاه دو جلسه برگزار می کند تا بتواند زودتر مشکل را حل کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ادامه داد: تاکید ما این است کسی مشمول تعدیل نشود، منتهی هیات علمی نیز در جهت احراز امتیازات و شرایط لازم خود باید تلاش کند و وقتی تلاش می کند، زمینه را برای تبدیل وضعیت خود فراهم می کند.

به گزارش مهر، وضعیت پیمانی مشروط، وضعیتی است که شخص گرچه مورد نیاز و تایید دانشگاه به لحاظ علمی است، اما به دلیل اینکه باید شروط سه گانه، شرکت در فراخوان، تایید صلاحیت علمی و تایید صلاحیت عمومی را طی کند، دانشگاه به صورت مشروط با وی همکاری می کند تا پس از طی مراحل ذکر شده و تایید نهایی، وضعیت فرد به پیمانی قطعی تبدیل شود.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *