خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » حمایت دانشگاه آزاد از پایان‌نامه دانشجویان کارشناسی‌ ارشد و دکتری
زمان فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ازاد

حمایت دانشگاه آزاد از پایان‌نامه دانشجویان کارشناسی‌ ارشد و دکتری

بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی از پایان‌نامه‌های آزمایشگاهی دانشجویان ارشد و دکتری این دانشگاه، حمایت مالی ۳ و ۶ میلیونی به عمل خواهد آمد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی درباره اعطای تسهیلات دانشگاه آزاد اسلامی به اعضای هیات علمی و دانشجویان گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی از طرح‌های پژوهشی اعضای هیات‌ علمی خود حمایت می‌کند، منتهی این حمایت مشروط است. زیرا دانشگاه آزاد اسلامی بخش خصوصی محسوب می‌شود، از این رو رویکرد دانشگاه باید به سمت پروژه‌های برون‌دانشگاهی باشد. یعنی دانشگاه هم حل مشکلات و نیازهای جامعه را در قالب طرح‌های برون‌دانشگاهی پاسخ دهد و هم از این محل برای خود ایجاد درآمد کند.»

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی حمایت در قالب طرح‌های پایان‌نامه و رساله دکتری را اعلام کرد و افزود: «در این راستا هم دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد و هم استاد راهنما حمایت می‌شوند که سقف حمایت ما برای “پایان‌نامه آزمایشگاهی” کارشناسی‌ارشد ۳میلیون و برای دکتری ۶میلیون تومان، برای پایان‌نامه “غیرآزمایشگاهی” کارشناسی‌ارشد یک میلیون و برای دکتری ۳ میلیون تومان است.»

واشقانی فراهانی افزود: «حتی برای دانشجویان دکتری هم پیش‌بینی کردیم که در صورت استفاده از فرصت مطالعاتی تا سقف ۲۰میلیون ریال، وام کم‌بهره دریافت کنند و برای ترم‌هایی که از فرصت مطالعاتی استفاده می‌کنند از پرداخت شهریه معاف می‌شوند.»

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی درباره تشویق انتشار مقاله گفت: «بالاترین میزان تشویق را برای اعضای هیات علمی و دانشجویان در نظر گرفته‌ایم. برای ثبت اختراع نیز همه هزینه‌های ثبت اختراع ملی را با حمایت‌های خود دانشگاه پوشش می‌دهیم. اگر ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیربط قرار بگیرد صاحبان اختراع می‌توانند تا یک و نیم برابر ارزش یک مقاله ISI جایزه نقدی بگیرند.»

او افزود: «برای ثبت اختراعات بین‌المللی نیز بیشترین سطح حمایت را داریم، پیرو تفاهم‌نامه‌هایی که با کانون ثبت پتنت منعقد کرده‌ایم، همه حمایت کامل از ثبت اختراع بین‌المللی از صفر تا صد را با هزینه‌های دانشگاه انجام می‌دهیم و در صورت ثبت نیز جایزه نقدی ۱۰ میلیون تومانی برای صاحبان اختراع در نظر گرفته‌ایم. البته این مسائل مشروط بر این است که ثبت اختراع به اسم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از صاحبان اختراع باشد.»

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

یک دیدگاه

  1. فقط ۲۰ میلیون ریال برای فرصت مطالعاتی کم نیست؟؟
    ۲ میلیون تومان مگه چند دلار میشه!!
    البته من که پرسیدم ظاهراً همین مقدار رو هم نمیدن و اصلاً برنامه ایی برای فرصت مطالعاتی برای دانشجویان وججود نداره…
    آیا کسی هست که دیده باشه یا گرفته باشه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *