خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » جذب دانشجویان ممتاز دکتری شاهد و ایثارگر به عنوان هیأت علمی دانشگاه آزاد
شرایط وام اساتید هیات علمی دانشگاه ازاد

جذب دانشجویان ممتاز دکتری شاهد و ایثارگر به عنوان هیأت علمی دانشگاه آزاد

مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: با تصویب ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان واجد شرایط مقطع دکتری که موفق به کسب رتبه ممتاز علمی شوند، می‌توانند به عضویت هیأت علمی این دانشگاه درآیند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایرنا، محمدعلی فقیه روز دوشنبه در همایش دانشجویان شاهد و ایثارگر استان ایلام با اشاره به موفقیت‌های طرح شاهد اظهارکرد: امسال سی امین سال طرح شاهد است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) ایجاد شد و مفتخریم که اعلام کنیم هم اکنون بیش از ۶۰ هزار دانشجو و دانش‌آموز ممتاز شاهد و ایثارگر داریم که این آمار نتیجه تلاش‌ها و زحمات دست‌اندرکاران اجرای این طرح است.
وی با تاکید بر حفظ و افزایش تعاملات بنیاد شهید و امور ایثارگران با دانشگاه ها بخصوص دانشگاه آزاد اسلامی به اهداف طرح شاهد اشاره کرد و افزود: هدف اصلی از اجرای طرح شاهد تربیت، آموزش و رشد همه جانبه فرزندان شاهد و ایثارگر است که امروز این مهم اتفاق افتاده و اکثر دانشجویان شاهد جزو نخبگان دانشگاه ها هستند.
مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امو ایثارگران کشور به برنامه ریزی برای زیرساخت تداوم تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و یادآور شد: در نشست هایی که با مدیران کل حوزه‌های مرتبط با دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می شود تا حد زیادی مشکلات رفع و راهکارهای خوبی ارائه شده تا دانشجویان جامعه هدف موانعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.
فقیه با تشریح مسائل آموزشی از همکاری و تعامل خوب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی کرد و گفت: با تصویب و قول مساعد ریاست دانشگاه، دانشجویان مقاطع دکترا که موفق به کسب ممتاز علمی شوند، می توانند به عضویت هیات علمی دانشگاه ها در آیند.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۲ دیدگاه

  1. سلام
    لطفا زمان و شرایط را بیان فرمایید
    یا آدرس سایت مربوط را ارائه فرمایید

  2. سلام لطفا زمان دقیق و جزئیات نحوه ثبت نام رو اعلام فرمایید.باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *