خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در هاله‌ای از ابهام
شرایط وام اساتید هیات علمی دانشگاه ازاد

جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در هاله‌ای از ابهام

علی‌رغم اعلام مرکز جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر انتشار فراخوان جذب هیأت علمی سال ۹۵ این دانشگاه در آبان ماه، همچنان خبر دقیقی در این رابطه منتشر نشده است.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش وب‌سایت هیأت علمی، علی‌رغم این که دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های گذشته دو بار نسبت به انتشار فراخوان جذب هیأت علمی اقدام می‌کرد، در سال ۱۳۹۵ تاکنون فراخوانی از سوی این دانشگاه اعلام نشده است.

۳۱ شهریور ماه امسال، دکتر مجتبی علوی فاضل، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی خبر از فرآیند در حال انجام نیازسنجی واحدهای این دانشگاه برای جذب هیأت علمی و اعلام فراخوان جذب در مهر ماه داد.

این در حالی بود که علیرضا وحیدی، رئیس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، در اواسط مهر ماه اعلام کرد که مقرر است در سال ۹۵ دو فراخوان جذب اعلام شود که اولین فراخوان اوایل آبان ماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اما با گذشت یک هفته از آبان ماه، همچنان فراخوان جذب اساتید هیأت علمی دانشگاه آزاد منتشر نشد و رئیس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی علت تأخیر در اعلام فراخوان را درخواست اکثر واحدهای دانشگاهی مبنی بر تعویق در اعلام فراخوان برای بررسی دقیق تعداد هیأت علمی مورد نیاز خود اعلام کرد و تأکید کرد که تا پایان آبان ماه‌، سامانه جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی فعال خواهد شد.

اما در حالی که کمتر از یک هفته تا پایان آبان ماه فرصت هست، متأسفانه همچنان اطلاع‌رسانی دقیقی در این باره صورت نگرفته است. همچنین دکتر میرزاده در نشست دیروز خود این پذیرش را به اوایل آذرماه حواله داده است.

گفتنی است بنا بر اعلام رئیس مرکز امور هیأت علمی دانشگاه آزاد، مقرر است در این فراخوان حدود ۳۵۰۰ عضو هیأت علمی جذب شوند.

 

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

۲ دیدگاه

  1. سلام
    چرا برنامه ریزی مناسبی صورت نمی گیرد؟ از ابتدا تاریخ مشخص نمی کردن تا ما اینقدر منتظر نباشیم. وزارت علوم و دانشگاههای دولتی واقعاً در زمینه فراخوان هیات علمی خیلی خوب کار می کنند ولی دانشگاه آزاد …

    • دوست عزیز ضعف همه جا هست و وزرات علوم هم از این قاعده مستثنی نیست. فراخوان جدید وزارت علوم شرکت کردم و زدن مردود. زنگ زدم سوال می کنم. می گه به دلایلی نمی تونیم بگیم. 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *