خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » اعلام ضوابط بورسیه پذیرفته‌شدگان دکترای تخصصی دانشگاه آزاد

اعلام ضوابط بورسیه پذیرفته‌شدگان دکترای تخصصی دانشگاه آزاد

ضوابط بورسیه پذیرفته‌شدگان دکترای تخصصی با آزمون، بدون آزمون و پژوهش‌محور دانشگاه آزاد منتشر شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری فارس، ضوابط  پذیرفته‌شدگان دکترای تخصصی با آزمون، بدون آزمون و پژوهش‌محور دانشگاه آزاد در سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه منتشر شد.

بر این اساس متقاضیان استفاده از بورس تحصیلی پس از قبولی قطعی در دوره دکتری تخصصی می‌توانند با مراجعه به سایت استخدام اینترنتی دانشگاه آزاد با توجه به اعلام نیاز واحدهای دانشگاهی برای ارائه درخواست و انجام مراحل بورسیه اقدام کنند.

همچنین پرونده تمام پذیرفته‌شدگان برای احراز صلاحیت‌های عمومی در دست بررسی است و ثبت‌نام منوط به تایید صلاحیت‌های عمومی است.

با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم براساس تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی انجام می‌شود.

پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نام اینترنتی خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی با موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته‌اند باید هنگام ثبت‌نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان را تکمیل کنند.

مطابق ضوابط برای پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی پژوهش‌محور، تخفیف شهریه، وام، تقسیط شهریه و نقل و انتقالات صورت نمی‌ گیرد.

پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام باید اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد، اصل شناسنامه عکس‌دار، ۶ قطعه عکس، اصل و کپی کارت ملی و مدرک نظام‌وظیفه عمومی را به همراه داشته باشند.

ثبت‌نام در روزهای دوشنبه ۲۹ شهریور و چهارشنبه ۳۱ شهریور از طریق واحدهای مربوطه که آدرس و تلفن آنها در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد درج شده است صورت می‌‌گیرد.

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام است.

شهریه پذیرفته‌شدگان از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده که علاوه بر این شهریه‌ها دانشجویان در بدو ورود باید ۱۳۲ هزار تومان بابت هزینه خدمات آموزشی بپردازند.

برای پذیرفته‌شدگان واحدها و مراکز بین‌المللی و برون‌مرزی هیچ گونه مجوز انتقال، میهمانی و جابه جایی صادر نمی‌شود.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *