خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » برقراری ارتباط بین سامانه‌های جذب وزارت علوم و دانشگاه آزاد
ایین نامه بازنشستگی هیات علمی

برقراری ارتباط بین سامانه‌های جذب وزارت علوم و دانشگاه آزاد

برقراری ارتباط بین سامانه جذب هیأت علمی وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه ۱۷۹ هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تصویب شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه که به ریاست دکتر محمدعلی کی نژاد برگزار شد، نحوه طرح و بررسی شکایات متقاضیان جذب مطرح و بررسی شد و در ادامه جلسه و با توجه به انقضای احکام برخی از اعضای هیئت ‌های جذب دانشگاه ‌ها مقرر شد در صورتی که این دانشگاه‌ها ظرف مدت یکماه پس از انقضای مدت ماموریت اعضای هیئت های جذب خود مبادرت به صدور احکام برای این افراد یا اعضای جدید نکنند، اعضای قبلی پس از تائید هیئت مرکزی جذب دستگاه مربوطه به ماموریت خود ادامه دهند.
دستور بعدی جلسه ۱۷۹ هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ‌ها و مراکز آموزشی، ارائه گزارش نماینده فنی این هیئت پیرامون برقراری ارتباط بین سامانه جذب وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی بود که پس از ارائه این گزارش، هیئت عالی جذب مقرر کرد ظرف مدت یک ماه وزارت علوم امکان برقراری این ارتباط به صورت بر خط را فراهم سازدهیئت عالی جذب مقرر کرد ظرف مدت یک ماه وزارت علوم امکان برقراری بین سامانه جذب دانشگاه آزاد اسلامی و سامانه جذب خود را به صورت بر خط فراهم سازد.
به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پایان این جلسه نیز تعدای از اعضای هیئت ‌های اجرایی جذب و کارگروه‌ های صلاحیت عمومی دانشگاه‌های ایلام، سلمان فارسی، فسا، کازرون، پژوهشگاه قرآن و حدیث، پژوهشگاه فضایی ایران، علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین، علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان، علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران و علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد تأیید صلاحیت شدند.

همچنین ببینید

دانشگاه علم و هنر

فراخوان جذب هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و هنر ۱۴۰۳

دانشگاه علم و هنر یزد از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان دانشگاه‌های دولتی (سه برابر ظرفیت) …

یک دیدگاه

  1. سلام . برقراری ارتباط کاملا منطقی است اما مشکلی که بعد از ارتباط باید حل بشه اینه که پس از دوران فراخوان و جدب متاسفانه بعضی از دانشگاهها از مدرک شرکت کنندگان جهت دریافت مجوز رشته استفاده میکنند بدون اینکه عملا این افراد را به عضویت هیات عمی در بیاورند.و نهایتا در هنگام تقاصای مجدد این افراد جهت استخدام با دیوار بسته ای مواجه میشوند با این عبارت که شما عضو هیات علمی هستید و نمیتوانید مجددا به عضویت درایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *