خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » سهم ایثارگران از جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد
زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ازاد در سال 97

سهم ایثارگران از جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد

حداقل ۱۰ درصد اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از بین جامعه ایثارگران جذب و استخدام می‌شوند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، بخشنامه شیوه نامه نحوه اعطای امتیازات جدید به جانبازان و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

مطابق این بخشنامه، جذب و استخدام حداقل ۱۰ درصد عضو هیات علمی دانشگاه از بین جامعه ایثارگران شامل رزمندگان با بیش از شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه جنگ، جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان شامل سه سال اسارت، فرزندان جانبازان بالای ۵۰ درصد خواهد بود.

همچنین، فرزندان شهدا و فرزندان آزادگان با بیش از سه سال اسارت که دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی مورد تایید وزارتخانه های علوم و بهداشت،  حسب مورد با رعایت تمامی ضوابط و مقررات دانشگاه وطی مراحل جذب با تایید معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مشمول جذب و استخدام حداقل ۱۰ درصد عضو هیات علمی دانشگاه از بین جامعه ایثارگران می شوند.

بنا بر این بخش نامه، بازخرید مرخصی استحقاقی و عملیاتی استفاده نشده شهدا و مفقودان را به ازای هرماه طلب مرخصی آنان معادل یک ماه آخرین حقوق و مزایای دریافتی آنان محاسبه و به وراث قانونی پرداخت کنند.

همچنین، مرخصی استحقاقی آزادگان شاغل در طول ایام اسارت که برابر ماده ۱۳ قانون حمایت از آزادگان سنوات خدمتی آنان دو برابر محاسبه و ذخیره شده است پس از استعلام از بنیاد شهید و امور ایثارگران از طریق اداره کل ایثارگران دانشگاه قابل پرداخت خواهد بود.

بنابراین، اعطای امتیازات پاداش سنوات خدمت دیپلم به وراث قانونی شهدا و مفقودان زیر دیپلم و احتساب مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر به وراث قانونی شهداو مفقودان دارای مدرک دیپلم و بالاتر(با ارائه گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگان) همانند جانبازان و آزادگان اقدام و حقوق و مزایای آن را مطابقت دهند.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *