خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » بی‌کاری استادان واحدهای تعطیل‌شده در دانشگاه غیرانتفاعی

بی‌کاری استادان واحدهای تعطیل‌شده در دانشگاه غیرانتفاعی

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی و مؤسسات غیردولتی گفت:‌ استادان دانشگاه‌های تعط‌یل‌شده به دلیل بی‌کار شدن می‌توانند جهت دریافت خسارت به اداره کار مراجعه کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

علی آهون‌منش رئیس دانشگاه غیرانتفاعی و موسسات غیردولتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت های پژوهشی این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ اظهار داشت:‌ دانشگاه غیر انتفاعی هیچ بودجه‌ای تحت عنوان‌های پژوهشی و فرهنگی از وزارت علوم و دولت دریافت نکرده و پول تحقیقات این واحد آموزش عالی از طریق شهریه دانشجویان تامین می‌شود.
وی ادامه داد: پژوهش و تحقیقات دانشجویان ارشد و رسانه مقطع دکترا تحت عنوان پژوهش در این دانشگاه تحت عنوان تحقیق انجام شده و این مرکز آموزش عالی با توجه به کسری بودجه هرگز اجازه نمی‌دهد این مسئله وقفه‌ای به تحقیقات دانشجویان دکترا و ارشد وارد کند.
وی عنوان کرد: دانشجویانی که دانشگاهشان تعطیل شده می‌توانند به نزدیک‌ترین واحد آموزش عالی فوق درخواست انتقالی داده و ادامه تحصیل خود را در آنجا بگذارند.
آهون‌منش ابراز داشت: استخدام مراکزی که واحدشان تعطیل شده در صورت فراغت از تدریس در واحدی دیگر با مراجعه به اداره کار می‌توانند خسارت‌های ناشی از بیکاری را دریافت کنند.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *