خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » آغاز دوره آموزش پزشکی مجازی ویژه اعضای هیأت علمی از آبان ماه

آغاز دوره آموزش پزشکی مجازی ویژه اعضای هیأت علمی از آبان ماه

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور از آغاز اولین دوره آموزش پزشکی مجازی ویژه اعضای هیأت علمی از اول آبان ماه ۹۵ خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید ناصر استاد با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزش پزشکی مجازی برای آن دسته از اعضای هیات علمی است که از طریق سامانه مرکز سنجش علوم پزشکی ثبت نام و تائید نهایی شده اند.

وی اظهار داشت: این اقدام  در راستای تحقق اهداف بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی صورت گرفته و بر همین اساس توانمند سازی اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به عنوان ماموریتی ویژه در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی مجازی قرار گرفته است.

استاد خاطرنشان کرد: در این زمینه زیرساخت های لازم تامین و بسترهای اجرایی در دانشگاه های علوم پزشکی جهت راه اندازی این دوره برای اساتید مهیا شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور با اشاره به فرایند صورت گرفته برای برگزاری این دوره گفت: اطلاعیه اولیه صادر و هماهنگی لازم جهت ثبت نام از داوطلبان با مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور صورت پذیرفت.

وی با اشاره به زیرساخت های مورد نیاز برای راه اندازی دوره آموزش پزشکی مجازی، خاطرنشان کرد: اقدام گسترده ای در زمینه تامین زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری انجام شد که از عمده این اقدامات می توان به فعالسازی LMS دانشگاه و سامانه سما برای ثبت نام، انتخاب واحد و امکان تدریس توسط مدرسان اشاره کرد.

استاد همچنین تشکیل گروه آموزشی مربوط به این دوره در دانشگاه علوم پزشکی مجازی با مشارکت اساتید مجرب دانشگاه های علوم پزشکی کشور را از دیگر اقدامات مهم در این راستا برشمرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور گفت: در حال حاضر ثبت نام ۷۶۸ نفر از اعضای هیات علمی شامل ۴۴۴ نفر عضو هیات علمی بالینی و ۳۲۴ نفر عضو هیات علمی علوم پایه به تایید نهایی رسیده و بر اساس اولویت در ترم جاری و ترم های آتی دوره آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

همچنین ببینید

ابلاغ مصوبه ضریب حقوق اعضای هیات علمی

تصویب نامه هیات وزیران درخصوص تعیین ضریب حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها توسط معاون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *