خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » جذب قطعی بیش از ۳ هزار عضو هیأت علمی جدید در دانشگاه آزاد

جذب قطعی بیش از ۳ هزار عضو هیأت علمی جدید در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از اتمام فرایند جذب قطعی ۳ هزار و ۴۸۶ عضو هیأت علمی از مهرماه ۹۲ تاکنون و جذب ۴هزار عضو هیأت علمی در فراخون جدید این دانشگاه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه آزاد، مید میرزاده در همایش تبیین سیاست ها و شیوه های بررسی صلاحیت های عمومی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد، از اتمام فرایند جذب قطعی ۳ هزار و ۴۸۶ عضو هیات علمی از مهرماه ۹۲ تاکنون در این دانشگاه خبر داد و گفت: پرونده ۳ هزار و ۵۵۲ عضو هیات علمی دیگر نیز در دست بررسی است.

میرزاده تاکید کرد: همچنین در فراخوان جدید که بزودی اعلام می شود، براساس نیاز واحدها ۴ هزار عضو هیات علمی دیگر جذب می کنند.

وی از ارتقا ۴ هزار عضو هیات علمی در این دانشگاه خبر داد و گفت: تا پایان سال ۹۵ تعداد ۱۵ هزار و ۳۶ نفر عضو هیات علمی با مدرک دکتری به این دانشگاه افزوده می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: همچنین تا پایان سال ۹۶ نیز ۴ هزار نفر دیگر نیز جذب دانشگاه آزاد اسلامی می شوند که با این احتساب به وعده خود در خصوص جذب ۲۰ هزار عضو هیات علمی عمل می کنیم.

میرزاده در ادامه خواستار همکاری بیشتر وزارتخانه های علوم و بهداشت با دانشگاه آزاد شد و افزود: در حال حاضر میانگین نسبت استاد به دانشجو در کل کشور یک به ۶۴ است این در حالی است که این نسبت در این دانشگاه با احتساب اعضای هیات علمی تمام وقت یک به ۴۸ است.

وی عنوان کرد: طبق برنامه ششم توسعه دانشگاه آزاد تا پایان سال ۹۹ این نسبت یک به ۳۷ و در برنامه هفتم دانشگاه تا سال ۱۴۰۴ این شاخص یک به ۲۷ خواهد رسید.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *