خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » افزایش سرعت تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی پیام نور

افزایش سرعت تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی پیام نور

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: سرعت تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی پیام نور را افزایش داده‌ایم.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، ابوالفضل فراهانی در نشست با مدیران گروه های آموزشی و مدیران ستادی پیام نور خراسان رضوی در خصوص برخی برداشت ها درباره عنوان وضعیت پیمانی مشروط توضیح داد.

وی افزود: مقصود از وضعیت پیمانی مشروط، وضعیتی است که شخص گرچه مورد نیاز و تایید دانشگاه به لحاظ علمی است، اما به دلیل اینکه باید شروط سه گانه، شرکت در فراخوان، تایید صلاحیت علمی و تایید صلاحیت عمومی را طی کند، به صورت مشروط همکاری وی با دانشگاه آغاز می شود و پس از طی مراحل ذکر شده و تاییدات نهایی، پیمانی قطعی می شود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ادامه داد: پیمانی مشروط مختص دانشگاه پیام نور نیست و این شرایط در وزارت علوم پیش بینی شده است، منتهی این وضعیت در نهایت باید در سال، برای تعداد انگشت شماری اتفاق بیفتد که متاسفانه در دوره ای، این شرایط برای خیل گسترده ای اتفاق افتاد که از سال ۹۲ به بعد این روند را متوقف کرده ایم.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی افزود: به هرحال از آنجا که نسبت به تمامی این افراد احساس مسئولیت ویژه ای داریم، تلاش کرده ایم روند تعیین وضعیت آنها را سرعت بخشیم، به نحوی که امروز تعداد جلسات هیات جذب از ماهی یک جلسه به هفته ای دو جلسه افزایش پیدا کرده است.

همچنین ببینید

محمدعلی زلفی‌ گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری

تصویب برنامه جامع پژوهانه پس از ابلاغ برنامه توسعه هفتم

وزیر علوم درباره طرح پژوهانه و رتبه‌بندی اساتید دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه داد.آخرین اخبار جذب هیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *