خانه » جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی » جذب ۵۰۰ عضو هیأت علمی جدید در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد

جذب ۵۰۰ عضو هیأت علمی جدید در حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به تفاهم با دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه آموزش علوم پزشکی گفت: طی سال گذشته حدود ۵۰۰ عضو هیأت علمی جدید در حوزه علوم پزشکی این دانشگاه جذب شده‌اند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر باقر لاریجانی در مراسم امضای تفاهم نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت در حوزه آموزش علوم پزشکی، هدف از انعقاد این تفاهم نامه را بهره برداری از ظرفیت کلان مناطق آمایشی در ارتقای کیفی آموزش علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی و در عین حال ارتقای آموزش علوم پزشکی در سطح ملی ذکر کرد.

لاریجانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه بسیار وسیعی در کشور است که از بین موسسات آموزش خصوصی کشور تنها این دانشگاه توانسته وارد حوزه آموزش پزشکی شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر  حدود ۹۰ واحد دانشگاه آزاد در حوزه علوم پزشکی فعال و مشغول تربیت نیرو در این حوزه هستند و حدود ۱۴ دانشکده پزشکی دارند، ۴ دانشکده دندانپزشکی و ۴ دانشکده داروسازی در این دانشگاه دایر است.

لاریجانی اضافه کرد: هرچند در برخی زمینه ها چالش هایی وجود دارد ولی تلاش های زیادی برای توسعه آموزش علوم پزشکی در این دانشگاه صورت گرفته است. همچنین طی سال گذشته حدود ۵۰۰ عضو هیات علمی جدید در حوزه علوم پزشکی این دانشگاه جذب شده اند.

وی به دستور وزیر بهداشت برای کمک به دانشگاه آزاد اسلامی و ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: برهمین اساس در حد امکان برای جذب هیات علمی در حوزه علوم پزشکی این دانشگاه کمک های زیادی صورت گرفت.

همچنین ببینید

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

تمدید ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد نوبت دوم ۱۴۰۲

ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی نوبت دوم ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند‌ماه تمدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *