خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تشریح روند فرایند جایابی دانشجویان بورسیه

تشریح روند فرایند جایابی دانشجویان بورسیه

رئیس سازمان امور دانشجویان با تشریح روند فرایند جایابی دانشجویان بورسیه، درباره عدم جایابی برخی از این دانشجویان گفت: بنا نبوده یک تعداد از بورسیه‌ها از ابتدا جایابی شوند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

مجتبی صدیقی در گفتگو با مهر، در خصوص فرایند جایابی دانشجویان بورسیه ای که هنوز جایابی نشده اند، گفت: بورسیه هایی که در گذشته جایابی شدند، اگر در شروع کار خود با مشکلی مواجه شوند یا با عدم نیاز مواجه شوند بعد از رایزنی با خود دانشگاه موضوع  آنها در کمیته ای در معاونت آموزشی پیگیری شده و با حضور مسئولان دانشگاه موضوع بررسی می شود.

وی ادامه داد: اگر عدم نیاز، منطقی باشد پرونده آنها برای تعیین محل جدید به مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم ارجاع داده می شود، بورسیه هایی هم که جایابی نشده باشند بعد از اتمام تحصیل، پرونده آنها به مرکز نظارت و ارزیابی ارسال می شود تا براساس نیازهای کل کشور محل خدمت آنها مشخص شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان درباره حل مشکل دانشجویانی که هنوز جایابی نشده اند، افزود: مشکل دانشجویان بورسیه را ابتدا سعی می کنیم در همان دانشگاهی که تعیین محل خدمت شده اند حل کنیم، اگر شرایط به گونه ای باشد که نیاز دانشگاه ها تغییر کرده باشد و یا اینکه با مسایلی مواجه باشند موضوع این دانشجویان در کمیته ای در معاونت آموزشی بررسی می شود.

وی ادامه داد: در صورت تایید نظر دانشگاه، پرونده این دانشجویان برای تعیین محل خدمت به مرکز نظارت و ارزیابی وزارت علوم ارسال می شود.

صدیقی در خصوص اینکه از دانشجویان بورسیه گذشته چه تعداد هنوز جایابی نشده‌اند، گفت: از این بورسیه ها تعدادی باقی مانده اند که مرتب آمار آنها درحال تغییر است.

وی درباره علت عدم جایابی برخی از این دانشجویان بورسیه نیز افزود: بنا نبوده یک تعداد از بورسیه ها از ابتدا جایابی شوند، این دانشجویان در گذشته مشغول به تحصیل بوده و اعلام کرده اند در طول تحصیل آنها را جایابی می کنند، در طول تحصیل اگر جایابی آنها انجام شود، حکم بورسیه دریافت می کنند، در غیر این صورت بعد از اتمام تحصیل، تعیین محل خدمت می شوند.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *