خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » ارتقای ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال

ارتقای ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به روند اعتباربخشی آموزشی این دانشگاه گفت: سالیانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر از اعضای هیات علمی ارتقای رتبه پیدا می‌کنند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمد جلیلی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتباربخشی ابلاغی معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار کرد: اعتباربخشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور یکی از بسته های تحول آموزش است که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده و در مرحله جمع آوری اطلاعات و خودارزیابی قرار دارد.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران در مرحله بررسی استانداردها و خودارزیابی اعتباربخشی قرار دارد، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران اولین دانشگاه کشور در بخش اعتباربخشی بین المللی است که توانسته اعتباربخشی موسسه ای دریافت کند و ردیف اعتباری در این زمینه داشته باشد.
معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره ارتقای اعضای هیات علمی پس از ابلاغ آیین نامه جدید وزارت بهداشت گفت: از بین هزار و ۶۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه علوم پزشکی تهران در حدود هزار و ۵۰۰ عضو هیات علمی دانشگاه به دانشکده پزشکی تعلق دارند و مابقی در دانشکده های دیگر مشغول به فعالیت هستند.
وی با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیشترین تعداد اعضای هیات علمی را در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور و دومین رتبه را میان دانشگاه های سراسر کشور دارد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز رتبه خوبی در بین دانشمندان یک درصد برتر دارد و این دانشگاه از نظر کمیت و کیفیت رتبه دانشگاه جایگاه خوبی از لحاظ هیات علمی دارد.
جلیلی درباره ارتقای رتبه اعضای هیات علمی نیز تصریح کرد: آیین‌نامه ارتقاء در حال انجام است که دانشگاه علوم پزشکی تهران استانداردهای بالاتری را دارد و سخت به طور معمول در طول سال ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر در سال ارتقاء رتبه پیدا می کنند.

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *