خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب استاد برجسته به دانشگاه‌های خوزستان

ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب استاد برجسته به دانشگاه‌های خوزستان

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان از ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب اساتید شامخ و برجسته دانشگاهی خبر داد و گفت: اساتید می‌توانند به‌صورت انفرادی یا توسط دانشگاه به بنیاد نخبگان خوزستان معرفی شوند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زراسوندی با بیان این مطلب اظهار کرد: دستورالعمل و شیوه‌نامه انتخاب اساتید شامخ و برجسته روز گذشته از سوی بنیاد ملی نخبگان به دانشگاه‌های استان ابلاغ شد.

وی افزود: این دستورالعمل شامل دو آیین‌نامه ویژه اساتید دانشگاهی است که مطابق آن در سه ساحت “آموزشی”، “پژوهشی” و “فناوری” به استادانی که امتیازات لازم را داشته باشند، تسهیلات ویژه‌ای ارائه می‌شود؛ فرآیند انتخاب اساتید شامخ و برجسته نیز از ابتدای مهرماه آغاز خواهد شد.

رئیس بنیاد نخبگان خوزستان ادامه داد: استادان می‌توانند به‌صورت فردی یا با معرفی از سوی دانشگاه به بنیادهای استانی معرفی شوند؛ بنیادهای استانی برای هر منطقه تعریف شده‌اند و بنیاد نخبگان خوزستان استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان را پوشش می‌دهد. این آیین‌نامه‌ها در سایت بنیاد ملی نخبگان موجود است.

زراسوندی همچنین درباره جوایز تحصیلی، عنوان کرد: مهلت ثبت‌نام ۱۵ مردادماه به پایان رسید و اکنون بنیاد ملی نخبگان در حال بررسی پرونده‌ها تا پایان شهریور است. دانشجویان دارای امتیاز لازم پس از معرفی می‌توانند از بورس‌های تحصیلی استفاده کنند؛ این سهمیه برای دانشجویان خوزستان نزدیک به ۶۰ نفر است.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت، تصریح کرد: بنیاد نخبگان استان خوزستان در نظر دارد در نمایشگاه هفته دولت به‌صورت ویژه شرکت کرده و گزارش عملکرد ارائه کند؛ کارشناسان بنیاد نیز در محل نمایشگاه حضور خواهند داشت تا همه‌ آیین‌نامه‌های جدید ابلاغ‌شده را برای بازدیدکنندگان تشریح کنند.

همچنین ببینید

فرصت‌ مطالعاتی هیات علمی جامعه و صنعت

شرکت هزار عضو هیات علمی در فرصت‌های مطالعاتی جامعه و صنعت

مدیرکل دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم از شرکت حدود هزار نفر از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *