خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » پرداخت وام ویژه دکتری به تمام متقاضیان

پرداخت وام ویژه دکتری به تمام متقاضیان

صندوق رفاه در تلاش است وام ویژه دکتری به دانشجویان سال اول و دوم که در امتحان جامع  شرکت نکرده‌اند نیز پرداخت شود.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

فردین تقی‌زاده معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: ثبت‌نام انواع وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی جدید که تا امروز فرصت داشت، تا ۲۰ شهریور ماه تمدید شد.

 وی افزود: دانشجویانی که تاکنون برای دریافت وام ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند برای ثبت‌نام تا ۲۰ شهریورماه به سایت صندوق رفاه دانشجویان به نشانی اینترنتی www.swf.ir مراجعه کنند.

تقی‌زاده در ادامه در خصوص چگونگی پرداخت وام ویژه دکتری هم گفت: اعطای وام ویژه دکتری از اواسط سال ۹۳ طی بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها ابلاغ شد، دانشجویان بعد از سپری کردن امتحان جامع و تصویب پروپزال (طرح پیشنهادی) می‌توانستند از این وام بهره‌مند شوند.

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: وام ویژه دانشجویان دکتری تا پایان سال ۹۴ به صددرصد متقاضیان اعطا شده است و در واقع همه دانشجویانی که از طرف دانشگاه‌ها به صندوق رفاه دانشجویان معرفی شدند وام ویژه دانشجویان دکتری را دریافت کردند و هیچ درخواستی بی‌پاسخ نمانده است.

تقی‌زاده در ادامه افزود: ممکن است دانشجویی ادعا کند که درخواست خود را برای دریافت وام ویژه دکتری به دانشگاه اعلام کرده اما وام را دریافت نکرده است. در این صورت قطعا درخواست از طرف دانشگاه به صندوق رفاه دانشجویان ارسال نشده و این دانشجویان برای رفع مشکل خود باید به کارشناس اداره رفاه دانشگاه خود مراجعه کنند.

وی در ادامه با اشاره به تغییر شرایط اعطای وام ویژه دانشجویان دکتری، گفت: براساس سیاست وزارت علوم وام ویژه دانشجوی دکتری به دانشجویان سال اول و سال دوم که هنوز در امتحان جامع نیز شرکت نکرده‌اند، اعطا خواهد شد.

تقی‌زاده اظهار داشت: اجرا کردن چنین تصمیمی که صد درصد دانشجویان را پوشش دهد نیازمند بودجه زیادی است که در تلاش هستیم به کمک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و یکی از بانک‌های عامل بودجه مورد نیاز را تامین کنیم.

معاون تسهیلات دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در خاتمه گفت: مبلغ وام ویژه دانشجویان دکتری ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان است که این وام به دانشجویان روزانه، غیربورسیه و غیرشاغل پرداخت می‌شود.

همچنین ببینید

کی نژاد رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی

معیارهای جدید فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها

فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم و بهداشت توسط هیات عالی جذب بازنگری و اصلاح شد.آخرین …

۳ دیدگاه

  1. با سلام.

    باور کنید ما دانشجوهای شبانه و پردیس هم زحمت کشیدیم برای قبول شدنمون و این دیدگاه که ما از اقشار مرفه جامعه هستیم اشتباهی وحشتناک هست.باور کنید که ما هم با وام و کمک پدر و خواهد و برادر پول شهریه را جور می کنیم و شاید مستحق تر از دانشجوهای عزیز روزانه هم هستیم.خواهش می کنم با این فرق گذاشتن ماها رو جزء ثروتمندان جامعه قرار ندید.ما هم جزء اقشار متوسط و شاید هم پایین جامعا هستیم که می خوایم با درس خوندن موقعیت خوب اجتماعی برا خودمون بدست بیاریم و به کشورمون هم خدمت کنیم.

  2. با سلام.لطفا برای دانجویان شبانه حقوق تعلق بگیرد.این دانشجویان شبانه برخاسته از خانواده هایی هستند که عاشق علم اند و با وضعیت بد اقتصادی خودشان خوانده اند و با کلاس و جزوه قبول نشده اند.خواهشمندم دانشجویان شبانه را مبرا از قشر روزانه ندانید اینها با اختلاف نمره کمی شبانه شده اند
    با تقدیم احترام

  3. با سلام این وام در ترم گذشته به دانشجویان دکتری که امتحان جامع خود را گذرانده بودند و از پروپوزال خود دفاع کرده اند پرداخت نشده است چگونه می خواهند به دانشجویان سال اول و دوم که در امتحان جامع شرکت نکرده‌اند نیز پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *