خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » پیشنهاد حذف شرط هیأت علمی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای به وزارت علوم

پیشنهاد حذف شرط هیأت علمی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای به وزارت علوم

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: پیشنهاد حذف شرط هیأت علمی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای تبدیل شدن آموزشکده‌های این دانشگاه به دانشکده به وزارت علوم داده شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

شفیعی رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تبدیل شدن آموزشکده‌های این دانشگاه به دانشکده اظهار داشت: طبق قوانین مصوب، آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید ۳ شرط، از جمله دارا بودن اعضای هیات علمی، وجود چندین رشته و تجهیزات لازم برای تبدیل به دانشکده را داشته باشند.
وی ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به وزارت علوم پیشنهاد داده شرط دارا بودن اعضای هیات علمی را حذف کند، ولی با تمام این صحبت ها هم اکنون حدود ۵۰ آموزشکده شرایط تبدیل شدن به دانشکده را دارا هستند.
رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای یادآور شد: در راستای ساماندهی مراکز آموزش عالی در وزارت علوم دانشگاه فنی و حرفه‌ای قدم‌های اولیه برای ساماندهی مراکز خود را آغاز کرده است.
شفیعی عنوان کرد: همه مراکزی که در یک استان قرار دارند زیر مجموعه یک مرکز مادر قرارگرفته که به این ترتیب تمام این مراکز به صورت یک مرکز واحد دیده می شوند.

همچنین ببینید

جذب ۳۰۰ دکتر معلم به عنوان هیات علمی

رییس دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما از راه اندازی ۳۱ دانشگاه …

یک دیدگاه

  1. یعنی چی؟ در یکی از فراخوان ها هر ۳ اولویت بنده فنی حرفه ای بوده و تا الان کسی برازی مصاحبه تماسی نگرفته، من به جای این دانشگاه اگر دانشگاه دیگه ای رو می زدم تا الان جذب شده بودم. چه کاریه اول فراخوان می دن بعد تصمیم می گیرن؟ الان ۳ تا از اولویت های من سوخت شد. یعنی ۱ سال زندگیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *