خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » اعلام آخرین جزئیات از شناسایی اساتید مسلط به زبان غیرفارسی

اعلام آخرین جزئیات از شناسایی اساتید مسلط به زبان غیرفارسی

مدیرکل اداره بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام آخرین جزئیات از شناسایی استادان و اعضای هیأت علمی مسلط به زبان غیرفارسی از ارائه گزارش اولیه در پایان مردادماه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

حسین ابراهیمی مدیرکل اداره بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات بخشنامه شناسایی استادان و اعضای هیات علمی مسلط به زبان های غیرفارسی گفت: سامانه اینترنتی شناسایی این افراد به صورت دائم در اداره کل بین الملل دانشگاه فعال است و بازه زمانی خاصی ندارد.

وی افزود: این کار درجهت شناسایی افراد مسلط و به کارگیری‌شان برای تدریس زبان های غیرفارسی در واحدهای مختلف دانشگاه (داخلی و خارجی) انجام می شود.
ابراهیمی با بیان این که رهبر معظم انقلاب بر فعال کردن زبان های غیرانگلیسی در کشور تاکید کردند، اظهار داشت: با این اقدام یک بانک اطلاعاتی همیشه در دسترس داریم تا نسبت به پتانسیل‌های استادان و اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی اطلاع پیدا کنیم.
وی با اشاره به اینکه بانک اطلاعاتی در راستای برنامه ریزی برای فعال کردن رشته های غیرزبان انگلیسی می تواند به کار گرفته شود، ادامه داد: معمولا قبل ازشروع هر ترم تحصیلی این افراد شناسایی می شوند اما درصورت اعلام نیاز واحدها نیز، لیست افراد را از این بانک اطلاعاتی استخراج کرده و به آنها معرفی می کنیم.
مدیرکل اداره بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی درباره تعداد افراد ثبت نام شده بیان کرد: پایان مرداد ماه ۹۵ طی ارائه گزارش اولیه، آمار ثبت نام شدگان در سامانه اعلام می شود.
به گزارش خبرنگار باشگاه جوان، استادان و اعضای هیات علمی مشمول این طرح باید در سامانه www.FLPL.LAU.IR ثبت نام کنند.
براساس این بخشنامه استفاده از استادان و اعضای هیات علمی تمام وقت، نیمه وقت و یا مدعو در شبکه بین المللی دانشگاه تنها از طریق ثبت نامه در سامانه اعلام شده صورت می گیرد.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *