خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » جذب ۷۰ عضو هیأت علمی طی دو سال در دانشگاه محقق اردبیلی

جذب ۷۰ عضو هیأت علمی طی دو سال در دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از جذب ۷۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه محقق اردبیلی طی دو سال اخیر خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش ایسنا، دکتر گودرز صادقی در نشست مشترک معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های منطقه سه کشور در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این که دیگر زمان افتخار به افزایش تعداد رشته‌ها، تعداد دانشجوها و مواردی از این دست گذشته است، گفت: رسالت دانشگاه‌ها تنها تربیت نیروی فارغ التحصیل بیکار نیست، بلکه همگان بر این امر واقف هستند که اکنون زمان کیفیت بخشی به آموزش است.

وی با بیان این که دانشگاه محقق اردبیلی تنها دانشگاه سراسری دولتی در استان اردبیل است، افزود: این دانشگاه مسئولیت ارائه آموزش کیفی و رایگان را در استان بر عهده دارد.

صادقی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته حدود ۷۰ نفر عضو هیات علمی جدید برای دانشگاه جذب کرده‌ایم، تصریح کرد: قبلا نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی یک به ۳۲ بود، اما الان این نسبت یک به ۲۵ شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در بحث پژوهش خوب عمل کرده است، گفت: تعداد مقالات منتشر شده اساتید و دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی ۵۰ درصد و تعداد مقالات JCR حدود ۶۶ درصد افزایش یافته است که نشان از افزایش کیفی و کمی مقالات منتشر شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی حدود ۹ برابر افزایش یافته است.

ابراهیمی با بیان اینکه ایجاد توازن در کیفیت و کمیت آموزشی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، تصریح کرد: در این مقوله تک تک اساتید را ارزیابی کرده و کیفیت بخشی به آموزش را از برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

همچنین ببینید

آمار زنان هیات علمی از زبان مشاور امور زنان وزارت علوم

فعالیت بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها

مشاور امور زنان وزارت علوم گفت: بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *