خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » حمایت ویژه صندوق حمایت از پژوهشگران از اساتید پیام نور

حمایت ویژه صندوق حمایت از پژوهشگران از اساتید پیام نور

رؤسای دانشگاه پیام نور و صندوق حمایت از پژوهشگران کشور در راستای حمایت از اساتید محقق این دانشگاه تفاهم نامه منعقد کردند.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر رستمی ابوسعیدی از حمایت ویژه صندوق حمایت از پژوهشگران کشور از اساتید محقق دانشگاه پیام نور خبر داد.

وی گفت: با امضای تفاهم نامه بین صندوق حمایت از پژوهشگران کشور و دانشگاه پیام نور از این پس طرح های تحقیقاتی و دوره های پسادکتری دانشگاه تحت حمایت ویژه این صندوق قرار می گیرند.

نصرت الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران کشور در مراسم امضای تفام نامه مزبور با اشاره به توانمندی های دانشگاه پیام نور گفت: سعی خواهیم کرد علاوه بر چنین حمایت هایی با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم دانشگاه پیام نور در قالب برنامه هایی که در حال تدوین آن هستیم سواد علمی، فرهنگی و عمومی مردم را به شکل مطلوبی ارتقا بخشیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور نیز با اشاره به مفاد تفاهم نامه مزبور گفت: بر اساس سند مزبور مقرر شد طرح های پژوهشی و دوره های پسا دکتری که در راستای اولویت های صندوق حمایت از پژوهشگران باشند، با حمایت ۷۰ درصدی از محل اعتبارات صندوق و ۳۰ درصدی از محل پژوهانه اساتید به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرند.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *