خانه » جذب هیئت علمی وزارت علوم » تمدید زمان ثبت نام برای استفاده از جایزه‌ های تحصیلی بنیاد نخبگان

تمدید زمان ثبت نام برای استفاده از جایزه‌ های تحصیلی بنیاد نخبگان

مهلت ثبت نام دانشجویان متقاضی بهره مندی از جایزه ‌های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ در تمامی مقاطع تحصیلی تا ۱۰ مرداد ماه تمدید شد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت نام ‌نویسی دانشجویان متقاضی بهره ‌مندی از جایزه ‌های تحصیلی بنیاد در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تا ۱۰ مردادماه تمدید شده و دانشجویان برای نام ‌نویسی باید اطلاعات موردنیاز را در پایگاه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان به نشانی http://soraya.bmn.ir بارگذاری و نسبت به ثبت درخواست استفاده از جایزه تحصیلی اقدام کنند.

بنیادهای نخبگان استانی حداکثر تا تاریخ ۱۵ مردادماه باید فهرست و اطلاعات اولیه دانشجویان متقاضی را در اختیار دانشگاه‌ های هر استان قرار خواهند داد.

دانشگاه ها پس از راستی ‌آزمایی اطلاعات دانشجویان، فهرست دریافتی را حداکثر تا تاریخ ۵ شهریورماه به بنیادهای نخبگان استان متبوع خود عودت خواهند داد.

بنیادهای نخبگان استانی حداکثر تا ۲۰ شهریورماه باید فهرست ارزیابی شده را در اختیار بنیاد ملی نخبگان قرار خواهند داد و بنیاد ملی فهرست نهایی را همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان و دانشگاه‌ ها اعلام خواهد کرد.

دانشجویان برای بهره ‌مندی از جایزه‌های تحصیلی بنیاد باید در دوره مجاز تحصیلی خود (کارشناسی حداکثر چهار سال، کارشناسی­ ارشد حداکثر دو سال، و دکتری تخصصی حداکثر چهار و نیم­‌سال) باشند. علاوه بر این باید بر اساس فعالیت ‌های نخبگانی خود حائز بالاترین امتیاز در قیاس با سایر دانشجویان قرار گیرند.

اطلاعات مربوط به جایزه ‌های تحصیلی بنیاد ملی نخبگان از طریق وبگاه بنیاد ملی نخبگان در دسترس است.

بنیادهای نخبگان هر استان، آمادگی پاسخگویی به دانشگاه ها و دانشجویان آن استان را داراست.

همچنین ببینید

رئیس مرکز جذب هیأت علمی شورای تحقیق جذب هیات علمی

تشکیل شورای تحقیق جذب هیات علمی در دانشگاه ها

رییس مرکز جذب وزارت علوم اعلام کرد: به منظور تسریع در امر تحقیقات و نیز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *