خانه » جذب هیئت علمی وزارت بهداشت و درمان » جذب دانش آموختگان دکتری پژوهش محور به عنوان هیات علمی مراکز تحقیقاتی

جذب دانش آموختگان دکتری پژوهش محور به عنوان هیات علمی مراکز تحقیقاتی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در حال ظرفیت سازی هستیم تا دانش آموختگان دکتری پژوهش محور بتوانند بعنوان هیات علمی جذب مراکز تحقیقاتی شوند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: رشته پژوهش محور موضوعی است که در دنیا جا افتاده و در کشوری مانند آمریکا اکثر PHDها، از نوع پژوهش محوری است.
وی افزود: چندی قبل تحت عنوان اولین دوره، حدود ۷۰ نفر از افرادی که در این رشته تحصیل می کردند، فارغ‌التحصیل شدند که امیدواریم با فعالیت در مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان قدیمی یا تازه تاسیس بتوانند بر اساس علم و تکنولوژی نقش موثر و متعالی را داشته باشند.
ملک زاده با اشاره به حمایت از این افراد اظهار داشت: در حال تدارک ظرفیت‌هایی برای این افراد هستیم تا بتوانند بعنوان اعضای هیات علمی در مراکز تحقیقاتی مشغول به فعالیت شوند.
وی ادامه داد: همچنین تمام دانشجویان این رشته برای پایان‌نامه‌هایشان از جانب دانشگاه خود، وزارت بهداشت و صندوق حمایت از پژوهشگران مورد حمایت مالی قرار می گیرند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درباره نحوه پذیرش در این رشته بیان کرد: طبق قانون مصوب مجلس، داوطلبان ابتدا در یک آزمون ورودی و مصاحبه شرکت می کنند و براساس نمره امتحان ورودی و  مصاحبه آنها گزینش برای دانشگاه‌ها صورت می گیرد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

همچنین ببینید

فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت

فراخوان جذب هیات علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس ۱۴۰۳

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به منظور جذب اعضای هیات علمی در قالب تعهد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *