خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » تمدید مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال اساتید دانشگاه آزاد
زمان ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ازاد در سال 97

تمدید مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال اساتید دانشگاه آزاد

رییس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد از تمدید مهلت ثبت‌نام اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در سامانه ماموریت و انتقال تا ۳۱ خرداد ماه خبر داد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

علیرضا وحیدی رییس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ثبت‌نام اعضای هیات علمی در سامانه ماموریت و انتقال که از اول خرداد آغاز شده بود تا ۳۱ خرداد تمدید شد.
وی افزود: واحدها و هیات‌های اجرایی جذب استان مبدا بررسی تقاضای ماموریت یا انتقال اعضای هیات علمی خود را از تاریخ ۲۱ خرداد آغاز و در صورت موافقت، نتیجه را برای انجام اقدام بعدی به واحدها و هیات‌های اجرایی جذب استان مقصد اعلام می‌کنند.
رییس مرکز جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تاکید کرد: ثبت نام ماموریت و انتقال اعضای هیات علمی تنها از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی amoozesh.iau.ir صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: در صورت موافقت واحدها و هیات‌های اجرایی جذب استان مقصد با درخواست متقاضیان، مراتب برای بررسی و صدور احکام مربوط به امور هیات علمی سازمان مرکزی ارسال می‌شود.
وحیدی اظهار داشت: امور هیات علمی سازمان مرکزی نتیجه درخواست‌ها را حداکثر تا تاریخ ۵ مرداد به واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد برای برنامه‌ریزی آموزشی و صدور احکام حقوقی ارسال می‌کند.
وی گفت: متقاضیان می‌‌توانند همه فرآیند درخواست ماموریت و انتقال خود را از طریق سامانه ماموریت و انتقال اعلام شده پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به واحدهای مبدا، مقصد و امور هیات علمی سازمان مرکزی خودداری کنند.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *