خانه » اخبار اساتید هیأت علمی دانشگاه ها » فعالیت ۴۰۰۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه پیام نور
شرایط تحصیل در مقطع دکتری مربیان دانشگاه پیام نور

فعالیت ۴۰۰۰ عضو هیأت علمی در دانشگاه پیام نور

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با داشتن ۴۰۰۰ عضو هیئت علمی سعی در بالا بردن سطح کیفیت آموزش خود در همه مقاطع دارد.

آخرین اخبار جذب هیات علمی و اساتید دانشگاه ها در کانال تلگرامی هیات علمی و یا پیج اینستاگرام اطلاع رسانی خواهد شد…

محمدحسنی معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فضای اموزشی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با داشتن بیش از ۷۰۰ هزاردانشجو در کل کشور سرانه فضای آموزشی دانشجویان اش در حدود دو متر مربع است و این سرانه فضای آموزشی در برخی از استان‌ها پایین تر از میانگین کشوری و سرانه برخی استان‌ها مانند کرمانشاه بیش از حد تراز کشوری است.

وی ادامه داد: ۴۰۰۰ نفر در دانشگاه پیام نور عضو هیئت علمی هستند که ۸۰۰ نفر دانشیار و استاد تمام، ۲۰۰۰ نفر استادیار و بقیه به عنوان مربی در این دانشگاه فعالیت می کنند.

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور در خصوص پیشرفت طرح های این دانشگاه گفت: اولویت انجام عملیات های عمرانی دانشگاه به ترتیب با طرح های دارای ۵۰ و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است وتلاش می‌شود طرح‌های دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا هفته دولت و طرح‌های دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا دهه فجر به بهره‌ برداری برسند.

حسنی تاکیدکرد: تمامی کلاس‌های درس دانشگاه پیام نور مجهز به سیستم آموزشی نوین و استاندارد است و امید داریم در آینده شاهد بالندگی کمی و کیفی دانشگاه پیام نور در همه زمینه ها باشیم.

همچنین ببینید

افزایش سقف وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وام خرید مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه های وابسته به وزارت علوم به دومیلیارد تومان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *